خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته

سینمایی Pirates of the Caribbean4 2011

سلامی سراسر مهر به تمامی شما عزیزان محله نابینایان.

امید که خورشید وجودتون همواره تابان باشه!

نوبتی هم که باشه نوبت یکی دیگه از توضیح‌دارهای محله هست که امیدواریم رضایت خاطرتون‌رو جلب کنه.

از بین هواداران فیلم‌های توضیح‌دار کی کاپیتان «جک اسپارو» و داستان‌های دریاییش‌رو به خاطر داره؟

«دزدان دریایی کارائیب 4» اثریه که در این نوبت توضیح‌دار شده و در این پست به شما عزیزان ارائه میشه.

فیلم سینمایی «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته»، چهارمین قسمت از سری فیلم‌های تخیلی دزدان دریایی کارائیب، اثری 137 دقیقه‌ای در ژانر اکشن، تخیلی و ماجراجویی، به کارگردانی «راب مارشال» و با فیلم‌نامه‌ای از «تد الیوت» و «تری روسیو»، محصول سال 2011 کشور آمریکاست.

این اثر توسط شرکت «جری بروکیمر فیلمز» تولید و به وسیله «والت دیزنی پیکچرز» توزیع و در تاریخ 20 مه 2011 منتشر شد.

هزینهٔ تولید این فیلم مبلغی معادل 378.5 میلیون دلار بود که با فروشی معادل 1٬046٬000 میلیارد دلار جبران شد.

این فیلم با بازی «جانی دپ»، داستان کاپیتان جک اسپارو و همراهانشه که در جستجوی چشمه جوانی با دزد دریایی معروف و بدنام، «ملقب به ریش سیاه» مقابله می‌کنن.

جک به اتفاق گیبز و اسپانیایی‌ها راه رسیدن به این چشمه حیاتبخش‌رو بلدن و به همین خاطر ریش سیاه جک‌رو مجبور می‌کنه تا برای رسیدن به مقصد راهنماش بشه چون در تقدیرش اومده که تا یک هفته دیگه بیشتر زنده نیست. از اون طرف، «هکتور باربوسا» هم با حمایت پادشاه انگلستان به ظاهر برای دستیابی به مقام دریاسالاری و در واقع برای انتقام کشتی «مروارید سیاه» از ریش سیاه، در جستجوی چشمه حیاته. در جریان این جستجوهای چندگانه…

«جانی دپ» (Johnny Depp), «پنه لوپه کروز» (Penelope Cruz), «یان مک شین» (Ian McShane), «کوین مک نالی» (Kevin McNally), «جفری راش» (Geoffrey Rush), از جمله هنرمندان در این اثر هستن.

فیلم سینمایی و توضیح‌دار شده «دزدان دریایی کارائیب 4»، در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه 14 مهر 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و همراهان علاقه مند به دریافت و دانلود این اثر و یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله برای استفاده از این فیلم می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.

جا داره خدا قوت بگیم به عزیزان همراه در تدوین، تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر، نویسنده متن توضیحات خانم عارفه کوزه گران، تدوین‌کننده آقای محمدعلی محمدی، و راوی آقای عباس مرزبان، و مثل همیشه شادترین شادکامی‌ها‌رو برای این عزیزان و برای تمامی شما عزیزان از درگاه یکتای بی‌همتا خواستار باشیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته»

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید