خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار موج انفجار 2017

سینمایی Shock Wave 2017

سلامی گرم به تمامی همراهان خونگرم محله نابینایان.
امید که عیشتون مدام و شادی‌هاتون پردوام باشن!

بچه‌های سینما‌محله نابینایان برای تقدیم برگ سبز این ماه با سی و نهمین فیلم توضیح‌دار محله به دیدنتون اومدن. امید که بپسندید!

فیلم سینمایی «موج انفجار»، اثری در ژانر اکشن، جنایی و هیجان انگیز، به کارگردانی و نویسندگی «هرمان یائو» (Herman Yau), محصول سال 2017 کشور چین و هنگ‌کنگه.
در نویسندگی این اثر که به مدت 119 دقیقه خون‌رو در رگ‌های بیننده منجمد می‌کنه، «اریکا لی» هم همکاری داشته.
واسه اون دسته از عزیزانی که علاقه به تکمیل آرشیو اطلاعات از فیلم‌های مورد نظرشون دارن باید بگیم که «موج انفجار» برنده یک جایزه و کاندیدای دریافت هشت جایزه دیگه از جشنواره‌های بین‌المللی فیلم شده.

قهرمان داستان فیلم سینمایی «موج انفجار» تروریست و متخصص مواد منفجره‌ایه که با تحت تصرف درآوردن یک تونل و تهدید مقامات دولتی به کشتن تمام گروگان‌های گرفتار، در تلاشه که قانون‌رو به تأمین خواسته‌هاش مجبور کنه. ولی برآورده کردن انتظارات این شخص ظاهرا ماجراهایی داره که باید دید و شنید.

بازیگرانی از جمله «اندی لاو»، «جیانگ وو»، «سونگ جیا»، «فیلیپ کیونگ»، «رون نگ»، «فلیکس وانگ»، «لیو کای-چی»، «لوئیس ژیانگ»، «فلیکس لاک»، «وان یونگ مینگ» در ساخت و پرداخت این اثر به یادموندنی ایفای نقش داشتن.

فیلم سینمایی توضیح‌دار شده «موج انفجار» در ساعت 16 روز جمعه، 12 آبان 1402 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان علاقه‌مند به بهره‌گیری از این اثر از طریق دانلود یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس انتهای همین پست مراجعه کنن.
پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین این پست، تشکر و خدا قوتی گرم و صمیمی از عزیزان همراه در تدوین و تنظیم و توضیح‌دار کردن این اثر به منظور ارائه به محله نابینایان، نویسنده متن توضیحات نرگس عماد زاده، تدوین‌کننده و راوی آقای میلاد نصرتی داریم و برای تمامی شما خواهان بهترین‌ها از درگاه خدای دو جهانیم.

 

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

 

دانلود فیلم «موج انفجار»

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید