خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اعلام برندگان جایزه ی صد هزار تومنی در: اختتامیه ی جشنواره ی کندوکاو

درود بر شما همراهان گرامی.
امیدوارم حالتون خوب باشه.

مقدمه

قبل از هر چیز بگم که میدونم گفته بودم قراره پست اختتامیه رو شنبه شب بزنم. منتها چون کارها زود انجام شد و تونستم خودم رو برسونم، دیگه لزومی نداشت که کارم رو عقب بندازم و به همین دلیل پست اختتامیه رو سر موقع قانونیش منتشر کردم.

چون این پست کمی طولانی هست، بخشهای مختلفش رو با هدینگهای مربوط به اون بخش تفکیک کردم که میتونید با استفاده از اونها پست رو راحتتر مرور کنید. پس همراه من باشید.

فهرست پستهای حاضر در جشنواره:

در این بخش، شما میتونید لینک تمام سیصد و بیست و پنج پستی که در تمام مراحل جشنواره حضور داشتن، صرف نظر از این که چند رأی آوردن رو به ترتیب انتشارشون در سایت گوشکن مشاهده کنید. این پستها بهترینهای سایت گوشکن هستن که میتونن باعث تحول در زندگی هر نابینایی بشن. در صورت امکان، این مجموعه رو به دست کسانی که با این سایت آشنا نیستن برسونید. این شما و این هم چکیده ای از بهترینهای سایت گوشکن:

1: به گوشکن خوش اومدید: ارسال شده در شنبه، پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی

2: چرا ما نابینا ها گاهی اوقات در جمع احساس تنهایی می کنیم؟!: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

3: بازی جنگ کشتی ها با کرک دایمی کننده بازی و به همراه آموزش فارسی کاملا رایگان!: ارسال شده در پنجشنبه، سوم شهریور هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

4: آموزش و آشنایی با واسط کاربری و خدمات بانک ملت! bank mellat user enterface part2!: ارسال شده در جمعه یک مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

5: مجموع داستان های یک سال اخیر رادیو فرهنگ به صورت یک جا و کامل!: ارسال شده در یکشنبه سوم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

6: یادداشت ششم مهرماه ۹۰: ارسال شده در چهارشنبه ششم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

7: نابینایان و کم بینایان می توانند فیلم ها را با زیر نویس تماشا کنند!: ارسال شده در یکشنبه هفدهم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

8: یادداشت بیستو سوم مهرماه ۹۰: ارسال شده در شنبه بیست و سوم مهر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

9: بازی با شماره ها, یک بازی کاملا ایرانی, نسخه ی ۱٫۰: ارسال شده در یکشنبه هشتم آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

10: ویژه! گزارش صوتی: اینترنت چگونه به دست ما می رسد؟!: ارسال شده در چهارشنبه، هجده آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

11: Be Easy On Yourself | بر خود سخت مگیر!: ارسال شده در پنجشنبه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

12: گفتم که برمیگردم! البته با گزارشی جذاب از یک کارگاه تولیدی!: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

13: یادداشت بیستو یکم آذر ۹۰: ارسال شده در دوشنبه، بیست و یکم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

14: یادداشت بیستو هفتم آذر ۹۰: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم آذر هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

15: کتاب های صوتی بهتر است یا نابینایی؟ چرا؟: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم دی هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

16: آموزش دانلود از میدیا فایر برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم دی هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

17: آموزش عملیات بر روی پرونده ها و پوشه ها مخصوص کودکان نابینا!: ارسال شده در پنجشنبه، ششم بهمن هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

18: کوتاهترین راه چاپ متن به خط نابینایی!: ارسال شده در یکشنبه نهم بهمن هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

19: درس امروز: این هم دانشگاه رفتن ما!: ارسال شده در پنجشنبه، چهارم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

20: فارسیساز تلفن همراه! برای نابینایان!: ارسال شده در سه شنبه نهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

21: تو را به خدا بیایید بجنبیم!: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم اسفند هزار و سیصد و نود، توسط مجتبی خادمی.

22: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

23: نابینایان هم میتوانند برای گوشیهای با سیستم عامل سیمبیان سری ۶۰ برنامه بسازند!: ارسال شده در شنبه، دوازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

24: روانشناس صنعتی سازمانی کیست و چه میکند؟: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط حنانه درفشی جوان.

25: نابینا و دوچرخه سواری؟!: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

26: مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شیراز!: ارسال شده در پنجشنبه، هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

27: آموزش صوتی ثبت نام در بازی های اینترنتی آر اس!: ارسال شده در شنبه، نهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط سجاد آریانفر.

28: دانلود آموزش بازی بتل شیپ (از مجموعه بازی های Rs): ارسال شده در دوشنبه، هجدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و یک، توسط سجاد آریانفر.

29: بازی خانه های رنگی – ایرانی و کاملا پارسی مخصوص نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

30: گزارش بازدید از نمایشگاه نابینایان و کم بینایان ۲۰۱۱ آلمان: ارسال شده در شنبه، ششم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

31: روش پیدا کردن نامه های خوانده نشده در Gmail: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

32: راه اندازی مسیریاب موبایل: کاملترین نقشه های کلانشهر های ایران: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

33: زندگی خصوصی مجتبی خادمی از پریروز تا حالا: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

34: دانلود صفحه خوان NVDA همراه با صدای انگلیسی eloquence و صدای فارسی Espeak: ارسال شده در پنجشنبه، پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

35: آموزش ساخت ایمیل به کودکان نابینا و مبتدی ها: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و نهم تیر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

36: معرفی و آموزش کار با Dropbox: ارسال شده در دوشنبه، نهم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

37: بخشنامه بانک مرکزی پیرامون عدم محدودیت نابینایان در افتتاح حساب و نیاز به امین: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

38: آموزش کار با سایت ویدیویی و محبوب youtube: ارسال شده در سه شنبه، سی و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

39: دانلود فیلم شیش و بش صوتی توضیح دار مخصوص نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

40: ازدواج نابینایان: ارسال شده در دوشنبه، بیستم شهریور هزار و سیصد و نود و یک، توسط فاطمه جوادیان.

41: آموزش صوتی و گام به گام تنظیم هشدار تلفن برای گروه خاصی از مخاطبین: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و نهم شهریور هزار و سیصد و نود  و یک، توسط مجتبی خادمی.

42: دانلود فیلم سینمایی رنگ خدا توضیح دار مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، اول مهر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

43: معرفی و دریافت برنامه ویراست یار: یاور نابینایان!: ارسال شده در جمعه، پنجم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

44: دانلود و شنیدن online نُتهای موسیقی: ارسال شده در شنبه، ششم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros.

45: تعریف کلید shortcut یا تغییر دادن یا اصلاً حذف shortcut های جاز: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط امیر فتوحی.

46: دانلود آخرین ورژن کرک شده talks همراه با آموزش هک گوشی: ارسال شده در جمعه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros

47: والدین نابینایان بخوانید: نقش خط نابینایی یا بریل در رسیدن کودک به قله موفقیت از نظر یک مادر: ارسال شده در چهارشنبه، هشتم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

48: نابینایان و علاقهمندان کتب صوتی را سریعتر از همیشه بخوانید!: ارسال شده در پنجشنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مسعود.

49: به همین راحتی از تریق بانک ملت قبوض تلفن برق آب و موبایل را پرداخت کنید: ارسال شده در یکشنبه، بیست و ششم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط javad.tyros.

50: آموزش پاسور بازی اینترنتی blackjack برای نابینایان، کارشناسان، مربیان و والدین مرتبط: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم آذر هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

51: بدون شرح گزارش از فرجه امتحانات و خوابگاه دانشگاه اصفهان: ارسال شده در شنبه، نهم دی هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

52: فیلم زیر درخت هلو توضیحدار برای صوتیدوستان و نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، سوم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

53: آموزش رامی مشابه ریم: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم بهمن هزارو سیصد و نود و یک، توسط خانم روحی.

54: فهرست گوشی هایی که با صفحه خوان تاکس هماهنگ هستند list of phones that nuance talks supports them: ارسال شده در شنبه، هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

55: معرفی یک ادیتور متن مخصوص نابینایان با امکانات عالی خصوصا برای برنامه نویسان: ارسال شده در یکشنبه، بیست و دوم بهمن هزار و سیصد و نود و یک، توسط میثم امینی.

56: کلاسی دیگر و درسی دیگر: نابینا و آسانسور: ارسال شده در سه شنبه، یکم اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی.

57: مصاحبه ای با استاد اهورا کرباسی از چشمک اختصاصی محله نابینایان گوشکن: ارسال شده در پنجشنبه، سوم اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط چشمک.

58: دانلود آموزش روش جدید هک گوشی موبایل مخصوص نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، سی ام اسفند هزار و سیصد و نود و یک، توسط محمد میرقاسمی.

59: عیدی من به شما دوستان هم محله ای عزیز: ارسال شده در شنبه، سوم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط مینا.

60: آموزش کار با facebook مخصوص نابینایان بخش دوم: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

61: نور یاب رنگ خوان پول شناس: ارسال شده در یکشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط محمد میرقاسمی.

62: تبدیل متون اسکن شده و تصاویر حاوی متن به متن قابل خواندن با OCR آنلاین RoboBraille: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و دو، توسط میثم امینی.

63: آموزش صوتی کار با ماکرو ها مکرو ها macro برای نابینایان: ارسال شده در جمعه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

64: آموزش کار با اندروید و گوشی های اندرویدی android مخصوص نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

65: یک شبکه ی اجتماعی برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، هفتم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط محمد جواد جمشیدیان.

66: متون فینگلیش خود را به پارسی تبدیل کنید: ارسال شده در پنجشنبه، نهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مسعود.

67: عصا زدن را به کودک نابینا از بچگی بیاموزید!: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

68: دانلود مجموعه آموزشی جامع و کامل خرید نابینایان از اینترنت: ارسال شده در یکشنبه، بیست و ششم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

69: دانلود آموزش کدنویسی HTML مخصوص نابینایان عزیز بخش سوم: ارسال شده در یکشنبه، دوم تیرماه هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

70: تبدیل آنلاین متون ۶ زبان زنده ی دنیا به گفتار: ارسال شده در پنجشنبه، بیستم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط manchester.

71: دستور پخت کیک کشمشی در رستوران محله : ارسال شده در جمعه، بیست و یکم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط ساجده.

72 آموزش صوتی نوشتن سیستم عامل قسمت اول: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم تیر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر رضا رمضانی.

73: آموزش کار با GPS مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، نوزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط محسن ندرلو

74: درس ۳ از سری دروس شنیداری تدریس زبان انگلیسی: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم مرداد  هزار و سیصد و نود دو، توسط Eagle.

75: مستند صوتی سفر مجتبی خادمی به شمال در مرداد ۹۲ بخش اول: ارسال شده در یکشنبه، دهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

76: به نظر شما یک فرد نابینا چطور باید چای بریزد؟: ارسال شده در جمعه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

77: کتابها و مواد آموزشی مربوط به بورس مناسب نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، سوم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط علی اکبر حاتمی.

78: دانلود اولین برنامه ی زندگی ادامه داره: ارسال شده در سه شنبه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر سرمدی.

79: دانلود کتاب صوتی مروارید درخونگاه به گویندگی سارا بشارت: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط سارا بشارت.

80: رمان من و میترا و زهرا: ارسال شده در پنجشنبه، دوم آبان هزار و سیصد و نود و دو، توسط مرتضی معصومی.

81: آموزشی برای بالا بردن کیفیت روابط جنسی: ارسال شده در یکشنبه، پنجم آبان هزار و سیصد و نود و دو، توسط چشمک.

82: آموزش متنی کار در اتاقهای کنفرانس اسکایپ: ارسال شده در شنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط سعید درفشیان.

83: چرا؟ چرا؟ چرا؟: ارسال شده در دوشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط شهروز حسینی.

84: دانلود آموزش صوتی گوش دادن به صداها با دو برابر سرعت واقعی ویژه نابیناها: ارسال شده در دوشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

85: دانلود چهارمین کنفرانس محله ی نابینایان ادامه ی چالش مصرف خوراکی: ارسال شده در جمعه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

86: درب اتوبوس کجاست؟؟؟: ارسال شده در شنبه، بیست و سوم آذر هزار و سیصد و نود و دو، توسط بانو.

87: آموزش مهارت خودشناسی! قسمت اول: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط javanmardeh daana

88: ما نابینایان چگونه با تورنت torrent کار کنیم و تورنت torrent چیست: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

89: دانلود بخش اول آموزش شطرنج: ارسال شده در جمعه، بیستم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط پرسپولیس.

90: راست میگویند که چه زود دیر میشود: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و ششم دی هزار و سیصد و نود و دو، توسط شهروز حسینی.

91: espeak: ارسال شده در دوشنبه، بیست و یکم بهمن هزار و سیصد و نود و دو، توسط حسین غلامی.

92: دسترس پذیر بودن یک سند برای نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم بهمن هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی.

93: صندلی داغ: ارسال شده در چهارشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و دو، توسط ترانه.

94: مژده مژده، دانلود اولین ویژه برنامه نوروزی ما با نام عید دیدنی: ارسال شده در جمعه، اول فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

95: به روز شد! آموزش نصب ویندوز هفت ویژه ی نابینایان از موج نور، برای اولین بار، دانلود اختصاصی از گوشکن!: ارسال شده در چهارشنبه، ششم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

96: آموزش صوتی شبکه کردن کامپیوتر مخصوص نابینایان: ارسال شده در شنبه، نهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میرقاسمی.

97: در مسیر رفتن به کتابخانه قسمت آخر: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط سکوت.

98: کتاب صوتی چگونه زندگیم را شکوفا کنم ویژه والدین نابینایان مربیان نابینایان کارشناسان نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

99: گزارشی از خاطره ی روز برفی من: ارسال شده در شنبه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

100: آموزش کار با pazera مبدلی قدرت مند برای فایلهای صوتی و تسویری: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی.

101: دانلود آموزش نصب، فعال سازی و به روز رسانی آنتی ویروس Kasper Sky Internet Security: ارسال شده در جمعه، نهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط جواد ایزدی.

102: دانلود مستند زندگی یک نابینا، راه یافته به جشنواره رسانه ها سال ۹۳: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

103: آموزش زبان انگلیسی به دو لهجه بریتانیایی و آمریکایی: ارسال شده در شنبه، بیست و چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی رحمانیان.

104: فلسفه کلام یا عرفان کدام برای اثبات وجود خدا به ما کمک میکنند: ارسال شده در سه شنبه، دهم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی.

105: زنگ اول از کارگاه آموزشی بریل نویسی,, , خخخ: ارسال شده در جمعه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط ملیسا.

106: گزارش و دانلود مستند سفر ما به یک مکان شگفت انگیز: ارسال شده در جمعه، بیستم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

107: چگونگی تجهیز به مرورگر فایر فاکس و افزونه وبویسوم، ارسال شده در جمعه، بیستم تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسا.

108: بازی dominos از مجموعه ی اتاق بازی: ارسال شده در دوشنبه، سی تیر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

109: اپی که مقاله میخواند: ارسال شده در دوشنبه، بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط رضا بخشی لاکتاسرائی.

110: آموزش به نابینایان باز کردن gmail basic در گوشی: ارسال شده در دوشنبه، بیستم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میر‌قاسمی.

111: دانلود بخش اول آموزش زبان انگلیسی از طریق داستان happy is good: ارسال شده در جمعه، بیست و چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی رحمانیان.

112: آموزش عملی و گام به گام کار با NVDA توسط خودم یعنی محسن غلامی ویژه ی شما دوستان خوب: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم مرداد هزار و سیصد و نود و سه، توسط محسن غلامی.

113: قسمت اول آموزش تبدیل متن به گفتار text aloud mp3: ارسال شده در جمعه، هفتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط حسن ذوالفقاری.

114: آموزش برنامه mozilla thunderbird برای خواندن ایمیل، چت و… قسمت دوم: ارسال شده در یکشنبه، نهم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط علی پنجه ای.

115: من اومدم من اومدم . جلسه ی دوم جهتیابی شروع شد. بیاین بیاین، ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط قاسمی.

116: یک آموزش ساده از word: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هفتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشته حسینی.

117: میزگرد ۳، معلولین بینایی چه قدر گوشه‌گیر‌ترند؟: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و سه، توسط مظاهری.

118: آموزش صوتی نصب و راه اندازی مودم: ارسال شده در چهارشنبه، دوم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط کوروش.

119: دانلود ویژه برنامه ی زندگی ادامه داره، مستند خانواده، ارسال شده به جشنواره ی سال نود و سه ی رادیو: ارسال شده در جمعه، چهارم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

120: آموزش نرم افزار audacity به صورت صوتی: ارسال شده در دوشنبه، هفتم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط بهزاد هند آبادی.

121: دانلود نوید مشترک به همراه آموزش نصب و استفاده از کتابخانه ی نوید: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط اصغر خیر اندیش.

122: TTS ها هم دل دارند کلیه قسمت ها از اول تا نوزدهم: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی سعادت.

123: بالاخره رسید,کتابچه ی برنامه ی wave pad sound editor ویژه نابینایان: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و سه، توسط محمد میر‌قاسمی.

124: اولین پست رویا. نابینایان باید طرف مقابل را در نظر بگیرند: ارسال شده در شنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط roya.

125: دانلود یازدهمین برنامه ی امید، نشاط، زندگی: ارسال شده در شنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

126: دانلود کتابچه ی آموزش نرمافزار پیامک خوان رسا: ارسال شده در شنبه، دهم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی عزیززاده.

127: درس ششم از سری دروس آموزش زبان انگلیسی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط manchester.

128: بهترین روش دانلود از آپلود سنتر پیکوفایل برای هر بینا و نابینا: ارسال شده در یکشنبه، بیست و پنجم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط javad.tyros.

129: جلسه چهارم آموزش ریاضی به علاقه مندان: ارسال شده در دوشنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط هادی عباسی.

130: دانلود پلیر حرفه ای همراه آموزش ویژه اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هشتم آبان هزار و سیصد و نود و سه، توسط میلاد.

131: کارگاه آموزشی مهارت های کاربردی و تعمیراتی برای نابینایان-جلسه اول معرفی ابزار: ارسال شده در دوشنبه، سوم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سید علی اکبر عماد حقی.

132: دانلود مجموعه‌ی آموزشی و نرم افزار adobe audition 1.5: ارسال شده در جمعه، هفتم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

133: دانلود بازی مهیج و جذاب Super Liam به همراه آموزش صوتی: ارسال شده در یکشنبه، بیست و سوم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی عزیززاده.

134: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما.

135: بالاخره One KLIK رو ساختم دانلود کنید نرم افزار قشنگه رو و تعجب کنید: ارسال شده در یکشنبه، سی آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط سیروس.

136: کار های فنی منزل را خودمان بعهده بگیریم. آموزش شیر آلات: ارسال شده در سه شنبه، دوم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهدی ترخانه.

137: آهای. شکموهای محله به هوش باشید و به گوش که الهام با یه سمبوسه ی خوشمزه اومد: ارسال شده در یکشنبه، هفتم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط الهام هاشمی.

138: مقایسه nvda و جاز: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط یکی از شما.

139: درس دوم از آموزش اپراتوری تلفن، مراکز تلفن رییس منشی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و دوم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مهرداد چشمه.

140: دانلود بیش از ۴۰ فیلم توضیح دار: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و چهارم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

141: درس ششم زیست شناسی،اکولوژی: مطالعه روابط متقابل موجودات زنده با یکدیگر و با محیط: ارسال شده در جمعه، بیست و ششم دی هزار و سیصد و نود و سه، توسط مادر بزرگمهر.

142: آقا پرواز اومده ….با ششمین قهوه خونه ی گوش کن ….بفرمایین داخل …صبر کنیییییین, پذیرایی مجونی نی …کارت خوان دم در میباشه !!!!: ارسال شده در جمعه، سوم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط پرواز.

143: سرانجام من هم به جمع دوستان پیوستم همراه با مقاله ای به قلم خودم: ارسال شده در شنبه، چهارم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط مرزیه زارع.

144: جشنواره آشپزان نا‌کاربلد، تقدیم میکند: ارسال شده در شنبه، چهارم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشته حسینی.

145: دانلود دوازدهمین برنامه ی لحظه های خودمونی: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم بهمن هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

146: جلسه ی سیزدهم آموزش غلط ننویسیم: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط تبسم چَلَوی.

147: تشویق کودک نابینا توسط والدین جهت استفاده از عصا و استقلال. چه بکنیم؟ چه نکنیم؟ بخش اول: ارسال شده در شنبه، دوم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

148: دانلود آموزش قدیمی goldWave به همراه برنامه goldWave: ارسال شده در سه شنبه، پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرامرز خسروی.

149: دانلود بسته ی پشتیبان‌گیری گویا در محیط بوت ویژه نابینایان اولین بار در ایران: ارسال شده در چهارشنبه، ششم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط مجتبی خادمی.

150: تکنیک های نگهداری از بچه برای نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، چهاردهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط لیلا عظیمی.

151: آموزش برچسب گذاری برای اندروید: ارسال شده در دوشنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط امید علیوردیلو.

152: پشت صحنه های صدا در رادیو/چگونه یک برنامه رادیویی صدا برداری میشود. +فایل صوتی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط امیر سرمدی.

153: دانلود چهاردهمین و آخرین درس از آموزش زبان انگلیسی: ارسال شده در سه شنبه، بیست و ششم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط فرشاد امیدوار.

154: معرفی برگزیدگان جشنواره ی نوروزی پژواک: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط شهروز حسینی.

155: آموزش متنی بازی اسکوپا همراه با تغییرات جدید: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم اسفند هزار و سیصد و نود و سه، توسط سعید درفشیان.

156: عیدی من به دوستای گوشکنی,آموزش کامل برنامه ی DotWalker از محمد میرقاسمی: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

157: تبدیل و تندخوانی فایل های صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در یکشنبه، شانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضا بخشی لاکتاسرائی.

158: دانلود گفت و گو با یه دختر نابینای افغان. حتماً بیایید و دانلودش کنید خیلی عالیه: ارسال شده در دوشنبه، هفدهم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد هادی احمدی.

159: آموزش کپی کردن متن با jaws: ارسال شده در دوشنبه، بیست و چهارم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط جابر جعفری.

160: آنچه که بعنوان یک مددجو باید بدانید: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم فروردین هزار و سیصد و نود و چهار، توسط تبسمِ چَلَوی.

161: نابینایان و آشپزی، ژله ساده و چند رنگ: ارسال شده در چهارشنبه، دوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

162: سفرنامه گوش کنی ها به نجفآباد و نصف جهان/ما دیگر مجازی نیستیم: ارسال شده در یکشنبه، سیزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی.

163: تجربه ی من از زندگی در خوابگاه: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

164: تربیت و آشنایی کودک نابینا با محیط اطراف: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط ملیسا.

165: گوگل OCR فارسی ارائه کرد + یک نمونه آزمایش شده: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

166: روش استفاده از موس برای نابینایان و کم بینایان: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و چهارم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سیروس.

167: آموزش کار با خودپرداز های گویای بانک مسکن ویژه ی نابینایان و کمبینایان: ارسال شده در جمعه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط انجمن روشنبین اصفهان.

168: دانلود کتاب‌خوان هوشمند اندروید به همراه بررسی صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در جمعه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

169: نکاتی پیرامون صحیح نویسی, بخش هجدهم: ارسال شده در یکشنبه، هفدهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط پریسیما.

170: دانلود قسمت ۴ مبانی برنامه نویسی به صورت صوتی. و دانلود قسمت ۵ به صورت متنی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و یکم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط بی ادعا.

171: نرم افزار Airdroid به همراه آموزش برای اندروید: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هشتم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضا نظری.

172: هر که دوست داره بدون هیچ غمی زیر نویس فیلما رو بخونه بیاد تو!: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم خرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط shadow of death.

173: دانلود برنامه ی EqualEyes Accessibility همراه آموزش. هرکی گوشی اندروید داره یا نداره یا میخواد بخره بیاد تو: ارسال شده در چهارشنبه، دهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

174: اِدراک و لمس طبیعت در ذهن یک کودک نابینا به همراه مادرش ( ۱): ارسال شده در شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مادر بزرگمهر.

175: نامه ای سرگشاده به یک نابینا: انتخاب هایی که میتواند زندگیت را تغییر دهد: ارسال شده در جمعه، نوزدهم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

176: آموزش آشپزی، طبخ فرنی به شیوه نابینایی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محب

177: نابینایان را در امور خانه مشارکت دهید: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مریم شیبانی.

178: درس یازدهم از سری دروس آموزش زبان سوئدی: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم تیر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط sverige.

179: دانلود مصاحبه ی من با برادرزاده نابینایم درباره تجربیاتش از دامداری و دام پروری یک نابینا: ارسال شده در یکشنبه، چهارم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عمو حسین.

180: داستان کوتاه پرواز: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی.

181: تکنیک های پذیرایی از مهمان برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

182: کامل ترین آموزش در زمینه بلوتوس با آموزش برنامه ی IVT.BlueSoleil.10.0.479.1: ارسال شده در پنجشنبه، پانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی

183: آموزش کار با صفحه وب تلگرام، ویژه نابینایان، این بار از نوع صوتی!: ارسال شده در جمعه، بیست و سوم مرداد هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محب.

184: پیرو پیشنهاد تشکیل هسته حقوقی و اولین قدم: ارسال شده در یکشنبه، اول شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مسافر.

185: دانلود مستند صوتی سفر به استانبول، قسمت سوم: ارسال شده در یکشنبه، هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی.

186: فیلم دیدن یک نابینا: ارسال شده در سه شنبه، دهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهرداد.

187: ادامه بحث تزریق نابینایان باور ندارید؟: ارسال شده در جمعه، سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط Eagle.

188: گزارش بازدید از بخش نابینایان موزه ملی +گزارش صوتی و عکس: ارسال شده در یکشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط اشکان آذرماسوله.

189: تاریخ هنر ایران و جهان….جلسه اول: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر.

190: دانلود آموزش اندروید جلسه هشتم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و سوم شهریور هزار و سیصدو نود و چهار، توسط امید علیوردیلو.

191: گنج سوخته قسمت ۳ و پیوند به قسمت های پیشین، ارسال شده در شنبه، بیست و هشتم شهریور هزار و سیصد و نود و چهار، توسط صد سال تنهایی.

192: آموزش والدین کودکان نابینا. جلسه سوم. چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر و مستقل داشته باشیم، ارسال شده در پنجشنبه، دوم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رضوان ولی زاده.

193: نگاهی اجمالی به پنجره FSReader3.0 و خوندن فایلای دیزی با اون: ارسال شده در دوشنبه، ششم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط Eagle.

194: ویژه نامه (۲۳مهر ) مقدمه: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کانون دانش پژوهان با آسیب بینایی دانشگاه تهران.

195: رعد و بیماری ام اس: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و دوم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رعد بارانی.

196: طرز تهیه املت به روشی کاملاً نابینایی: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هفتم مهر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین آگاهی.

197: کتاب صوتی “سهراب سپهری و بودا”. نوشته حجت عماد. کتابخانه فاطمه زهرای شهرداری اصفهان: ارسال شده در چهارشنبه، ششم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید عابدی.

198: آموزش کامل استفاده از قلم هوشمند چند منظوره: ارسال شده در چهارشنبه، سیزدهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید.

199: داستان استقلال من: ارسال شده در پنجشنبه، چهاردهم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط فاطمه جوادیان.

200: سومین مقاله ارائه شده در همایش جامعه بینا شهروند نابینا. رابطه فرآیند تشکیل و رشد عزت نفس و بهداشت روانی در افراد با آسیب بینایی: ارسال شده در جمعه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عمو حسین.

201: سفر به کربلا با خاطرات اربعین ۹۳: ارسال شده در سه شنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شفیعی.

202: مهارت‌های زندگی برای نابینایان و کمبینایان: ترفند‌هایی برای ریختن مایعات و خوردن آسانتر: ارسال شده در سه شنبه، سوم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط میثم امینی.

203: آموزش Ocr کردن فایلها با گوگل درایو در اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهدی نوروز‌بیگی.

204: رنگ شناسی: ارسال شده در پنجشنبه، پنجم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رهگذر.

205: دانلود کتابچه ی کار با ویندوز۱۰ سریِ دوم: ارسال شده در جمعه، سیزدهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

206: دانلود کتاب آموزش ویندوز۷: ارسال شده در دوشنبه، شانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد میر‌قاسمی.

207: «فرهنگ»، گودال سنگ فرش مناسب‌سازی شهر: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عارف صابری.

208: تشخیص پول برای منِ نابینا: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سارا.

209: دو خاطره از من چرا من عصا دست گرفتم و آیا همیشه باید به مسیر های آشنا اعتماد کرد؟: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و ششم آذر هزار و سیصد و نود و چهار، توسط آرتیمان و آرتین.

210: داستان …فصل چهارم: ارسال شده در پنجشنبه، دهم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط ترانه.

211: انواع فندک آشپزخانه و پر کردن آنها: ارسال شده در دوشنبه، چهاردهم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهدی ترخانه.

212: اگه زندگیت واست مهم هست، همین الان بلند شو. من بخشی از فیلمنامه زندگیم رو نوشتم. تو هم بنویس: ارسال شده در یکشنبه، بیستم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط امیر سرمدی.

213: دانلود آموزش صوتی بازی BackGammon (تخته نرد) برای نابینایان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و دوم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سعید درفشیان.

214: دانلود آموزش کار با دستگاه دماسنج دیجیتال گویا،دارای دو سنسوره ،برایه نابینایان و کم بینایان،توسط خودم: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمدرضا خوشی.

215: گوشه ای از خاطرات من از زندگیم: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط کاظمیان.

216: نبین های عاقل !به حرف رعد دانا گوش کنید: ارسال شده در چهارشنبه، سیِ دی هزار و سیصد و نود و چهار، توسط رعد بارانی.

217: دانلود بازی AudioRallyRacing: توپ ترین ماشین بازی! با آموزش!: ارسال شده در چهارشنبه، هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط حسین حیدری.

218: دانلود نسخه مود شده espeak: زبان فارسی، همراه با انگلیسی آمریکایی: ارسال شده در شنبه، هفدهم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علی پنجه ای.

219: نامه ای به حاکم آریا آباد: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و دوم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط عطا.

220: ازدواج، تجربه هایی برای نابینایان و نکاتی برای افراد بینا: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هشتم بهمن هزار و سیصد و نود و چهار، توسط لیلا عظیمی.

221: تبدیل متن به صوت, با موتور صوتی رسا در اندروید!: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمد جواد جمشیدیان.

222: ماجراهای من و آقای مسئول، قسمت هفتم: ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط شهروز حسینی.

223: شیرینی قبولی بنده در مراحل استخدام آموزش و پرورش برای شما. (TapTapSee v3.1.0 کاملا فارسی شده و رفع مشکلات قبلی): ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط محمود هژبری.

224: روش آموزش زبان انگلیسی به همراه آموزش زبان توسط مهندس باقری/ دانلود کتاب interchange: ارسال شده در دوشنبه، هفدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مهرداد.

225: voicedream reader, کتابخوان کاملا دسترس پذیر اندروید: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علی پنجه ای.

226: سومین آموزش آیفون، تقدیم به شما: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط سید محمدرضا حسینی.

227: عیدی من به شما، دانلود کتاب خودم به نام حقوق و تعهدات ناشی از انتقال دانش فنی: ارسال شده در جمعه، بیست و یکم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط علیرضا علیوردیلو.

228: دانلود جلسات پنجم تا نهم از کلاس کار آفرینی از ایده تا اجرا توسط دکتر علیان در مجتمع ابابصیر اصفهان: ارسال شده در سه شنبه، بیست و پنجم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط بانو.

229: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی.

230: دانلود ویژه برنامه اختتامیه جشنواره تبسم. برترین های سال محله مشخص شد: ارسال شده در دوشنبه، شانزدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط امیر سرمدی.

231: اندرویدیها! چرا با گوشیهایتان بازی نمیکنید؟ آموزش استفاده از اتاق بازی با اندروید: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مسعود.

232: eloquence هم فونتیک خون شد! باور نمیکنی؟ بیا تو: ارسال شده در چهارشنبه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سارا.

233: آموزش صوتی کار با پکجاز: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط علی اصغر حسنپور.

234: دانلود فیلم سینمایی لینکلن lincoln به صورت صوتی با زیرنویس فارسی: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدرضا صالحی.

235: دانلود بازی bokurano daibouken3, یک بازی ژاپنی، اما ترجمه شده با افزونه ی nvda!: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و پنجم فروردین هزار و سیصد و نود و پنج، توسط kianoosh.

236: آشتی کنان در محله و یک فایل دکلمه صوتی که از مسابقه جا ماند: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط حسین بلوردی.

237: لینکهای مستقیم اضافه شد. دانلود تمامی نصب کننده های گویای ویندوز برای نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری.

238: بیست و دومین شب نشینی محله ی نابینایان بفرمایید تو. یکشنبه شب از کامنت ۲۴۰: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فاطمه حسینی.

239: در انتخاب رشته تحصیلی در دبیرستان و دانشگاه شرایط و معلولیت بینائی خود را فراموش نکنید: ارسال شده در شنبه، اول خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مریم شیبانی.

240: آموزش اسکایپه اندروید از رضا وزینی: ارسال شده در سه شنبه، چهارم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رضا وزینی.

241: آموزش فلش زدن ریکاوری و رام به صورت صوتی برای اولین بار از محله ی نابینایان: ارسال شده در پنجشنبه، سیزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد میر‌قاسمی.

242: دانلود برنامه GetThere, ترسیم هندسه ی خیابان ها و چهارراه ها به صورت گفتاری ویژه نابینایان: ارسال شده در شنبه، پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی.

243: به دنبال ف. قسمت آخر: ارسال شده در شنبه، پانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سید داوود حسینی.

244: آموزش صوتی برنامه ی محبوب اینستاگرام، بخش اول: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد ملکی.

245: آموزش ocr کردن متن های فارسی با برنامه ی Readiris: ارسال شده در سه شنبه، هجدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد میر‌قاسمی.

246: آموزش ریاضیات به نابینایان و کم بینایان بخش دوم: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن موج نور.

247: آموزش حسابداری ۷ – بخش آخر مرور منو های باقیمانده: ارسال شده در چهارشنبه، نهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط قنبر.

248: دانلود آموزش صوتی بازی psycho strike, قسمت چهارم: ارسال شده در سه شنبه، پانزدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدحسین قِزِلسُفلا.

249: آموزش زبان بدن قسمت دوم: ارسال شده در پنجشنبه، هفدهم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رعد بارانی.

250: گذری بر زندگی یک زوج همدل. قسمت نخست: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و سوم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط کیان.

251: سالن فشن رعد قسمت دوم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و هشتم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رعد بارانی.

252: نکاتی پیرامون آرایش و پیرایش نابینایان این بار از پریسیما: ارسال شده در پنجشنبه، سی و یکم تیر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسیما.

253: ۶ خاطره ی جالب و یه آهنگ با صدای خودم تقدیم به شما دوستان (اگه دوست دارین بخونید و دانلود کنید): ارسال شده در شنبه، دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور.

254: “دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی.

255: راهکارهایی برای نوشتن یک پایان نامۀ خوب حقوقی، گام اول انتخاب موضوع: ارسال شده در دوشنبه، هجدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فهیمه تقوی.

256: باز خوانی یک تصنیف با صدای خودم: ارسال شده در جمعه، بیست و دوم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط وحید خورشیدی.

257: سازمان بهزیستی واقعا به زیستی است؟ مناسب سازی: ارسال شده در یکشنبه، سی و یکم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط اسماعیل ترکی دستگردی.

258: معرفی و آموزش برنامه ی WhiteNote [نوت سفید]: ارسال شده در سه شنبه، دوم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط میثم خاتمی نیا.

259: دانلود آلبوم دکلمه ی نامی برای تو، اثری از هم محله ای خوب و هنرمندمان، لِنا: ارسال شده در شنبه، سیزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط روابط عمومی.

260: دانلود بخش های یازدهم تا آخر از کارگاه مسیر یابی بر گزار شده در انجمن علمی، فرهنگی موج نور اصفهان: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن موج نور.

261: شب به خیر ۳…: ارسال شده در چهارشنبه، هفدهم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رهگذر.

262: معرفی صوتی گوشی Blackberry Priv با صفحه کلید فیزیکی: ارسال شده در شنبه، بیستم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی.

263: ماجراهای مجتبی و الهام: قسمت اول: ارسال شده در سه شنبه، بیست و سوم شهریور هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی.

264: آموزش صوتی بازی ninetey nine. از مجموعه بازیهای pleyroom: ارسال شده در دوشنبه، پنجم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سامان.

265: برگی از دفتر خاطراتی که قبلا در ایستگاه سرگرمی گذاشته شده بود!: ارسال شده در جمعه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط عدسی بشاشadasi.

266: دانلود بازی bloodshed با آموزش صوتی ویژه نابینایان: ارسال شده در جمعه، شانزدهم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی عابدی.

267: یه درد دل ترانه ای: ارسال شده در جمعه، بیست و سوم مهر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط رضا انصاری فرد.

268: Google OCR For Persian Blinds نسخه نهایی ۱٫۰ منتشر شد: ارسال شده در شنبه، اول آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمود هژبری.

269: دانلود پادکست روش شستن لباس با لباسشویی دوقلو: ارسال شده در شنبه، اول آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی.

270: تجربه های یه دختر نابینا از استقلال: ارسال شده در دوشنبه، سوم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مینا.

271: دانلود آلبوم دکلمه ی فرزانه عظیمی به نام نیمه ی آبان: ارسال شده در سه شنبه، یازدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی.

272: آموزش تبدیل فایلهای با پسوند .doc و .docx به mp3: ارسال شده در یکشنبه، شانزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط علی اکبر خویی.

273: یادداشت پنجم: وضعیت آموزش افراد نابینا در استان کردستان: ارسال شده در چهارشنبه، نوزدهم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مؤسسه رفاه نابینایان شهرستان سقز.

274: سریال صوتی(سفر) قسمت ۱: ارسال شده در شنبه، بیست و دوم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی عابدی.

275: آموزش پست فرستادن در سایتهای وردپرسی به وسیله ی نرمافزار وردپرس در اندروید اختصاصی محله نابینایان: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و ششم آبان هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی نوروز‌بیگی.

276: مذهبی: دو شعر از من برای امام رضا: ارسال شده در سه شنبه، نهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط ثنا.

277: باز من اومدم با یه شعر اینبار لری: ارسال شده در پنجشنبه، یازدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سجاد رشیدی.

278: آدم برفی و پروانه بخش۶: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پریسا.

279: دانلودِ سریالِ ۳ بُعدیِ یاسمین، قسمتِ سوم: ارسال شده در دوشنبه، پانزدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی سعادت.

280: دانلود ۲ نمایش از کتاب فارسی ششم، و یک نمایش دستساز خودم: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمدحسین قِزِلسُفلا.

281: امشبی را در آلاچیق شعر من میهمان باشید: ارسال شده در پنجشنبه، هجدهم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد ملکی.

282: مثبت اندیشی ۱: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و پنجم آذر هزار و سیصد و نود و پنج، توسط امید بدویان.

283: قدمی دیگر برای فرهنگ سازی (اولین مستند کامل تصویری از آشپزی یک نابینا): ارسال شده در شنبه، یازدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط پوریا علیپور.

284: ویژهۀ نابینایان: دانلود آموزش طراحی فرم با استفاده از فرم نگار گوگل: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط بی ادعا.

285: روش درشت کردن محتوای صفحه نمایش در سیستم عامل اندروید و نکات مربوط به آن: ارسال شده در چهارشنبه، پانزدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط ندا.

286: مباحثی درباره روشها و راهبردهای تحقیق. گفتار اول: ارسال شده در شنبه، هجدهم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط صلاح الدین محمدی.

287: سلام عشق: ارسال شده در شنبه، بیست و پنجم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط وحید.

288: یک تولد و یک آلبوم جدید: ارسال شده در سه شنبه، بیست و هشتم دی هزار و سیصد و نود و پنج، توسط کامروز فتحی.

289: آموزش نصب ویندوز از روی فلش با WinSetupFromUSB.1.7: ارسال شده در شنبه، نهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محمد سیستم.

290: معرفی یک برنامه کاربردی جهت عکس گرفتن به صورت سلفی مخصوص ما نابیناها: ارسال شده در شنبه، بیست و سوم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط vahidemperatoor.

291: نکاتی در باره ی زبان و حالات بدن: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط نیایش.

292: لیست کامل بانک هایی که شعب خود را برای نابینایان دسترس پذیر کرده اند به همراه فایل های آموزشی کار با سامانه: ارسال شده در چهارشنبه، بیست و هفتم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط انجمن نابینایان ایران.

293: چه خوبه تلویزیون های دسترس پذیر سامسونگ با راهنمای صوتی ویژه آسیب دیدگان بینایی تولید شده: ارسال شده در پنجشنبه، بیست و هشتم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مجتبی خادمی.

294: بخاری, بستن شیلنگ و تست نشتی: ارسال شده در جمعه، بیست و نهم بهمن هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی ترخانه.

295: واقعیتی تلخ از درددل یک دوست : قسمت اول: ارسال شده در چهارشنبه، چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط مهدی 313.

296: فصلهای ۱۲ و ۱۳ از جلد چهارم کتاب آنه شرلی هم رسید: ارسال شده در جمعه، بیستم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط سارا.

297: Speak english like an american, آموزش درس ۱۶: ارسال شده در شنبه، بیست و یکم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط غزل.

298: دانلود بیست و پنجمین برنامه ۶ نقطه / منتظر سه گانه نوروزی ما باشید!: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط اشکان آذرماسوله.

299: خاطراتی از جنس شب! بخش پنجم: ارسال شده در سه شنبه، بیست و چهارم اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط فروغ.

300: هات گوش کن: پادکست شماره ۶, ویژه نوروز ۹۶: ارسال شده در دوشنبه، سی اسفند هزار و سیصد و نود و پنج، توسط محسن صالحی.

301: آموزش ساخت فایل زیرنویس به وسیله‌ی Notepad: ارسال شده در شنبه، دوازدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهدی حیدری.

302: در انتهای گوشکن! قسمت سوم: ارسال شده در جمعه، هجدهم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط کامبیز.

303: دانلود برنامه ی KNFBReader برای عکس گرفتن و خواندن از روی متن هر چیز مثلا کتاب: ارسال شده در یکشنبه، بیست و هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی.

304: اپلیکیشن اندرویدی GetThere به فارسی ترجمه شد: ارسال شده در جمعه، اول اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط میثم امینی.

305: آموزش صوتی کار با برنامه Aipoly Vision منتشر شد: ارسال شده در شنبه، دوم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی.

306: روایت مستقل شدن من: ارسال شده در سه شنبه، پنجم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سجاد آریان فر.

307: یک کار مشترک از طرف لنا و سارای تقدیم به استاد غزل ها و تک تک هم محلی های گلمون: ارسال شده در پنجشنبه، هفتم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سارای.

308: ماجرای اولین تجربه‌ی ساندویچ خوردن دو دوست نابینا: ارسال شده در جمعه، پانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط سعید شریفی.

309: هدیه ی شیرین ادامه ی فصل اول: ارسال شده در شنبه، شانزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط ابراهیم.

310: آموزش کار با عصای گویا، بیا دانلود کن!: ارسال شده در سه شنبه، نوزدهم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط shadow of death.

311: قانون آیین دادرسی کیفری پست هشتم: ارسال شده در چهارشنبه، بیستم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط احمد عبدالله پور.

312: با دانلود و شنیدن این مستند صوتی با دیدن پله های برقی خوشحال بشید در حد تیم ملی چراکه خودش میبردتون بالا میاره پایین خسته نمیشید خخخخ: ارسال شده در یکشنبه، سی و یکم اردیبهشت هزار و سیصد و نود و شش، توسط بانو.

313: آموزش ثبتنام در بام ملی و کار با همراه بام ملی: ارسال شده در یکشنبه، چهاردهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط محمد میر‌قاسمی.

314: آموزش عملی استفاده از نرم‌افزار سفارش آن‌لاین تاکسی Snap توسط نابینایان: ارسال شده در جمعه، نوزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط انجمن موج نور.

315: بررسی فصلنامه ی تخصصی نابینایان. ویژه والدین و مربیان مرتبط با دانش آموزان نابینا. شماره ی ۲ از مجلد ۳۶: ارسال شده در شنبه، بیستم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی.

316: کودک یا نوجوان بینا، از اینکه با والدین نابیناش، بستگان نابیناش، یا دوستان نابیناش از خونه بیرون بزنه، چه حسی داره؟: ارسال شده در سه شنبه، بیست و سوم خرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط مجتبی خادمی.

317: دانلود کتابچه کار با potPlayer: ارسال شده در یکشنبه، یازدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهرداد کوچکزاده.

318: آموزش کامل کار با dropbox: ارسال شده در دوشنبه، دوازدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط محمد میر‌قاسمی.

319: Image to text, یک OCr منحصر به فرد برای اندروید: ارسال شده در سه شنبه، سیزدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مسعود.

320: سری جدید از هر دری سخنی بخش ۰: ارسال شده در یکشنبه، هجدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط Eagle.

321: دانلود آهنگ جدید مهرداد فوادیان بنام قرار: ارسال شده در یکشنبه، هجدهم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط مهرداد.

322: اصلاح آقایان با ژیلت و پودر نظافت: ارسال شده در شنبه، بیست و چهارم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط احمدرضا.

323: شهر خبر معلولین. انتشار ۲۱ خبر در شمارگان چهل و ششم: ارسال شده در دوشنبه، بیست و ششم تیر هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی.

324: دری تازه برای حضور نابینایان در شبکه های اجتماعی. دانلود کتابچه آموزشی کار با توئیتِر: ارسال شده در شنبه، هفتم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط امیر سرمدی.

325: یه آموزش کوچولو. استفاده از کتابخانه ی برلین در اندروید به راحتی آب خوردن: ارسال شده در دوشنبه، نهم مرداد هزار و سیصد و نود و شش، توسط Mehdi rajabi.

اسامی تمامی شرکت کنندگان در جشنواره:

در این بخش، شما میتونید لیست کاملی از اسامی تمامی کسانی که در طول جشنواره در نظرسنجیها شرکت کردن رو به ترتیب حروف الفبا مشاهده کنید. در مجموع از ابتدا تا انتهای جشنواره ی کندوکاو، صد و نود و چهار نفر در نظرسنجیها شرکت کردن که اسامی این بزرگواران از این قراره:

آریا

ابراهیم

ابراهیم گل محمدی

احمد عبد الله پور

احمد عزیززاده

احمدرضا

اسماعیل ترکی دستگردی

اسماعیل رفاهی

اشکان آذر ماسوله

افسانه

اقدس نوروزی

اکبر غفارزاده

امید بدویان

امید بقایی

امید صالحی

امیر تاجیک

امیر سرمدی

امیرحسین سید الحسینی

امیر محمد رمضانی

امین مسافرتی

انجمن موج نور

انجمن نابینایان ایران

بانو

بهار خانم

بی ادعا

بی سایه

پرواز

پریسا

پریسیما

پوریا علیپور

پوریا فیض بخش

پوریا نامدار

تبسم چلوی

تینا

جابر

جواد ایزدی

جوانمرد دانا

حسن احمدی

حسین آگاهی

حسین بلوردی

حسین غلامی

حسین مهدوی

حمزه طاهری

حمیدرضا آب روشن

حمیدرضا رضایی

خاتون تنها

خورشید خانم

داوود نظری

رحیم محجل گلشنی

رضا

رضا بخشی لاکتاسرائی

رضا حسینی

رضا نظری

رضا وزینی

رضایی‍نیا

رسول رضایی

رعد بارانی

روشنک

رومینا

رهگذر

ریحان

زهرا سلامی

زهرا شمس

زهره خواجه

زینب عبدلی

سارا

سارا بشارت

سامان

سامان اجرت‍دست

سامان نیکو‍پرست

ساناز امیدی

سجاد آریان‍فر

سعید پناهی

سعید زرگریان

سعید شریفی

سعید صادقانی

سعید مرتضایی

سکوت آرامش

سلمان روستا

سمانه

سمیه

سیتا

سید جلال موسوی

سید داوود حسینی

سید علی اکبر عماد حقی

سید محمدرضا حسینی

سیمرغ

شادمهر

شاگرد جدید

شاهو

شفیعی

شیده

صادق

صلاح الدین محمدی

طاها

عادل پرویزی

عارف صابری

عباس

علاء الدین

علی پنجه ای

علی جعفری

علی حضرتی

علی حسینی

علی رحیمی

علی اصغر حسنپور

علی اکبر حاتمی

علی اکبر خوئی

علیرضا ایزدی

علیرضا علیوردیلو

علیرضا مددی

علیرضا نصرتی

علی محمد علمدار یزد

غزل

فاطمه جوادیان

فائزه

فراز رمضانعلی

فرشته

فروغ

فریبرز کردلو

فهیمه تقوی

قاصدک

کاربر2017

کاظمیان

کامبیز

کامروز فتحی

کاوه

کوروش

گوشه نشین

لِنا

مادر بزرگمهر

ماهان

مجتبی خادمی

مجتبی نیک فرجام

مجید محجل گلشنی

محسن صالحی

محسن غلامی

محسن محمدقلی

محمد حاتمی

محمد عسکری

محمد ملکی

محمد جواد جمشیدیان

محمد جواد همایون نثار

محمد حسین قِزِل سفلی

محمدرضا خوشی

محمدرضا قنبری

محمد قاسم کفیلی

محمد میر‍قاسمی

محمدهادی احمدی

محمود عبیدی

مرضیه زارع

مروارید

مریم شیبانی

مسعود

مسعود میر‍خلف

مظاهری

ملیحه کیان

ملیسا

مؤسسه رفاه نابینایان شهرستان سقز

مهتاب

مهدی

مهدی 313

مهدی ترخانه

مهدی حیدری

مهدی رجبی

مهدی ضیایی‍فر

مهدی عابدی

مهدی عزیززاده

مهدی مقدسی

مهدی ندیمی

مهرداد

مهرداد زمانی

مهرداد محسنیان

میرهادی

مینا

نازنین

ناصر سرگران

ندا

نگین

نیایش

نیما حسینی

واحدی

وحید

هادی ضیایی‍فر

هادی عشقی

هادی ندیمی

هستی

یاسمین

Eagle

Earlybird

Elizabet

Ibrahim tatlises

Maliwerdi

S313

Zamanwaziri

نتایج به دست اومده در مرحله ی پایانی:

و اما میپردازیم به اعلام نتایج به دست اومده در مرحله ی پایانی:

تعداد کل آراء: هفتاد و هشت رأی.

پست ششم: عیدی من به شما: آموزش واریز به تمام کارت های شتاب و نه فقط ملی!: ارسال شده در دوشنبه، هفتم فروردین هزار و سیصد و نود و یک، توسط مجتبی خادمی، با سه رأی.

پست پنجم: دانلود اولین برنامه ی زندگی ادامه داره: ارسال شده در سه شنبه، نهم مهر هزار و سیصد و نود و دو، توسط امیر سرمدی، با پنج رأی.

پست چهارم: دانلود جلسه ی هفتم از مجموعه ی آموزش نوازندگی پیانو: ارسال شده در شنبه، شانزدهم مرداد هزار و سیصد و نود و پنج، توسط شهروز حسینی، با شش رأی.

پست سوم: مجموعه ی کامل آموزش کوتاه نویسی بریل زبان انگلیسی: ارسال شده در شنبه، بیست و نهم آذر هزار و سیصد و نود و سه، توسط پریسیما، با ده رأی.

پست دوم: عصا زدن را به کودک نابینا از بچگی بیاموزید!: ارسال شده در پنجشنبه، شانزدهم خرداد هزار و سیصد و نود و دو، توسط مجتبی خادمی، با هجده رأی.

و برترین پست شش سال فعالیت سایت گوشکن از نظر بازدیدکنندگان این سایت: ترجمه تکمیل شد | عیدی مجتبی خادمی به دوستان نابینا: برنامه ی نزدیک‌یاب، به زبان فارسی و با آموزش صوتی و دفترچه راهنمای متنی کامل: ارسال شده در جمعه، بیست و هشتم اسفند هزار و سیصد و نود و چهار، توسط مجتبی خادمی، با سی و شش رأی.

برنده ی شارژ دو هزار تومنی مرحله ی پایانی:

اما برنده ی شارژ دو هزار تومنی در مرحله ی پایانی، کسی نیست جز: سیمرغ.
سیمرغ گرامی، ضمن تبریک به شما، لطفاً حد اکثر تا شش روز آینده، شماره ی مورد نظرتون برای دریافت شارژ رو از طریق آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

توضیح در مورد نحوه ی قرعه کشی برای جوایز ویژه ی جشنواره:

همونطور که احتمالاً در جریان هستید، قرار بر این بود که در پایان جشنواره ی کندوکاو، به سه نفر از کسانی که در بیش از شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده باشن، از طرف شرکت محترم پکتوس، سه جایزه ی صد هزار تومنی به قید قرعه اهدا بشه.
در مجموع در پایان جشنواره ی کندوکاو، از بین صد و نود و چهار نفری که در طول جشنواره در نظرسنجیها شرکت داشتن، چهل و هشت نفر تونستن مجوز حضور در قرعه کشی سه جایزه ی صد هزار تومنی رو به دست بیارن که از این چهل و هشت نفر، یازده نفر تونستن در هر هفتاد و نُه مرحله ی جشنواره مشارکت داشته باشن.

همونطور که در طول جشنواره هم تأکید کردم، هرچی تعداد مشارکت شما بیشتر از شصت و پنج مرحله باشه، امتیاز و شانس بالاتری برای برنده شدن میتونستید داشته باشید. نحوه ی قرعه کشی هم به این صورت بود که برای کسی که در شصت و پنج مرحله از جشنواره شرکت کرده بود یک امتیاز و برای کسی که در تمامی مراحل شرکت کرده بود پانزده امتیاز در نظر گرفته شد. به همین ترتیب، سایر نفرات هم که تعداد آراءشون بین شصت و پنج تا هفتاد و نُه بود، بسته به این که چند بار رأی داده بودن امتیاز بهشون تعلق گرفت. مثلاً به کسی که هفتاد رأی داده بود امتیاز شش داده شد و کسی که هفتاد و سه رأی داده بود امتیاز نُه رو دریافت کرد. یک ظرف مخصوص برای قرعه کشی در نظر گرفته شد و بسته به این که هر کس چند امتیاز به دست آورده بود، به تعداد امتیازات کسب شدش اسمش روی تکه های کوچک کاغذ به خط بریل نوشته شد و داخل ظرف انداخته شد. یعنی کسی که یک امتیازی بود تنها یک کاغذ به اسمش در این ظرف قرار داشت و کسی که پانزده امتیاز داشت، پانزده کاغذ به اسمش در این ظرف انداخته شد. در نهایت یک فرد بینا که به خط بریل هم آشنایی نداشت، از بین اسامی حاضر در ظرف قرعه کشی، سه بار سه اسم رو از ظرف خارج کرد و به این ترتیب نفرات برنده ی سه جایزه ی صد هزار تومنی، مشخص شدن. این اطمینان رو بهتون میدم که این قرعه کشی در شرایط کاملاً سالم انجام شد و نفرات برگزیده کاملاً بر اساس شانس و اقبال خودشون و البته تلاششون برای کسب امتیاز بیشتر مشخص شدن.

اسامی برندگان جوایز صد هزار تومنی:

و حالا میرسیم به هیجان انگیزترین بخش اختتامیه که اعلام اسامی سه برنده ی خوششانس سه جایزه ی صد هزار تومنی هست که قرار هست از طرف شرکت محترم پکتوس به این سه نفر پرداخت بشه.

اولین برنده ی جایزه ی صد هزار تومنی جشنواره ی کندوکاو اسمش هست:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اشکان آذرماسوله.

اما دومین برنده ی جایزه ی صد هزار تومنی جشنواره ی کندوکاو کسی نیست جز:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

رعد بارانی.

و در نهایت سومین و آخرین برنده ی خوششانس جایزه ی صد هزار تومنی جشنواره ی کندوکاو اسمش هست:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

محمدجواد جمشیدیان.

به هر سه نفر تبریک میگم و از این که با جشنواره ی کندوکاو همراه بودن ازشون تشکر میکنم.

ضمن تبریک مجدد به شما سه دوست گرامی، لطفاً شماره ی تماس خودتون به همراه شماره ی شانزده رقمی کارت بانکیتون رو به آدرس ایمیلی که در بخش درباره ی خودم نوشته شده ارسال کنید.

سخن پایانی:

1: در ابتدا از مجتبی خادمی دوست خوبم تشکر میکنم که باعث و بانی تأسیس این سایت بسیار پربار شد. در حدی که بشه یه چنین جشنواره ای رو توش برگزار کرد و کلی پست مفید رو به کاربرهاش معرفی کرد.

2: از تیم مدیریت سایت گوشکن تشکر میکنم که در طول این چند ماه، برای بهتر برگزار شدن جشنواره و برقراری نظم در کامنتها و مدیریت جشنواره در کنار من بودن.

3: از پریسیمای عزیزم خیلی زیاد تشکر میکنم که در تمام این مدت کنار من بود و میشه گفت هشتاد درصد سختیهای برگزاری این جشنواره روی دوشش بود. چرا که در تمام طول جشنواره، مسئولیت شمارش امتیازات و این که هر کس چند رأی داده و چه کسانی میتونن در قرعه کشی باشن رو به عهده داشت که واقعاً کار سخت و طاقتفرسایی بود. به جرأت میتونم بگم که حتی یک رأی هم از نگاه تیزبین پریسیما پنهان نموند و تمامی امتیازات بدون هیچ خطایی ثبت شد.

4: از شرکت محترم پکتوس و به طور مشخص از امیر سرمدی تشکر میکنم که زمینه ی همکاری شرکت پکتوس با جشنواره ی کندوکاو رو فراهم کرد که به عنوان حامی مالی جشنواره، پرداخت جوایز ویژه ی جشنواره رو بر عهده گرفتن. دوستان ما در شرکت پکتوس همواره به این نوع فعالیتها نگاه مثبتی داشتن و در گذشته هم حمایتهای کامل و مناسبی از پروژه های اینچنینی داشتن.

5: این تشکر رو گذاشتم آخرسر چون خیلی ویژه بود. تشکر خیلی خیلی ویژه از تکتک شما دوستان خوبم دارم که در تمام طول این جشنواره، همراه من بودید و در انتخاب پستهای برتر سایت گوشکن مشارکت داشتید. بدون تردید اگر همکاری و همراهی شما نبود، این جشنواره، هیچ اعتبار و جذابیتی نداشت و مثل همیشه لطف شما شامل حال من شد و دوستان خودم رو بار دیگه در این مجموعه در کنار خودم دیدم.

بچه ها هدف من از ابتدای کار این جشنواره، مرور سایت گوشکن و محتوای پربارش بود. چرا که خیلی از مطالب این سایت به خاطر این که مدت زیادی از انتشارشون میگذشت، مغفول واقع شدن و به خصوص کاربران جدید سایت از اونها بیخبر بودن. این جشنواره فرصتی شد تا پستهای مفید سایت گوشکن از ابتدای کار این سایت تا به حال مرور بشن و بار دیگه دیده بشن. به هیچ وجه اهمیتی برام نداشت که کدوم پست چند رأی آورد و کدوم پست به مرحله ی بالاتر رفت یا کدوم پست موفق به کسب رأی نشد. حتی خیلی وقتها انتقاداتی شد که کسانی برای پست خاصی رأی جمع میکنن یا سعی دارن پست خاصی رو از رقابت خارج کنن که در تمام این موارد پاسخ من یک جمله بود. به من مربوط نیست. چرا که هدف من مشخص بود و فکر میکنم به هدفم رسیدم. اگر چراغ خاموشها رو هم به صد و نود و چهار نفری که در جشنواره مشارکت داشتن اضافه کنیم، میبینیم که تعداد قابل توجهی از بازدید کننده های سایت گوشکن جشنواره رو دنبال کردن و پستهای حاضر در جشنواره رو دیدن. حتی خیلی وقتها من بررسی کردم و دیدم که خیلی از پستهای قدیمی سایت که در جشنواره شرکت داده شدن، مورد استقبالبازدید کنندگان قرار گرفتن و بعد از سالها کامنت براشون گذاشته شده. همین برای من کافی بود که من مطمئن بشم که به هدفم در مورد برگزاری جشنواره رسیدم و رقابت و رأیگیری و قرعه کشی تنها بهانه ای بود که در یک فرایند جذاب و هیجان انگیز با هم سایت گوشکن رو ورق بزنیم نه چیز دیگه ای. حتی برای پست برنده ی جشنواره هم هیچ هدیه و جایزه ای در نظر نگرفتم که هیچ حساسیت و حرف و حدیثی هم در مورد رقابت پستها با هم پیش نیاد. امیدوارم شما هم در مورد سلامت بودن این جشنواره با من همعقیده باشید و در ضمن، کم و کاستیها رو هم بر من ببخشید. به هر حال، این جشنواره هم خالی از ضعف نبود و قطعاً اگر در آینده بخواد شبیه این پروژه در این سایت انجام بشه، تجاربی که از برگزاری این جشنواره به دست اومده، میتونه کمک کنه که پروژه های بعدی با کیفیت بهتری برگزار بشه و به سر انجام برسه.

باز هم از مشارکت و همراهی همگی شما گرامیان، نهایت تشکر و قدردانی رو دارم و براتون بهترینها رو آرزو میکنم.

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.
بدرود.

۱۰۰ دیدگاه دربارهٔ «اعلام برندگان جایزه ی صد هزار تومنی در: اختتامیه ی جشنواره ی کندوکاو»

سلام و درود بر جناب آقای حسینی بزرگوار
اول که تشکر ویژه بخاطر این پست و دوم سپاس فراوان که چنین جشنوارهی رو با سختیهای فراوان ترتیب دادین که این باعث شد ماها بیشتر با پستای محله آشنا بشیم
و در نحایت هم به هر سه برنده تبریک میگم
با تشکر از همه شب خوش و خدا نگهدار

و اینکه این پستو ذخیره میکنم تا هروقت وقت کردم دوباره و چند باره پستهای منتخب گوشکن کوچولو رو بخونم. به امید روزی که اگه بخوای از این جشنواره ها برگزار کنی ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۸۷۵۹۰ سال نوری طول بکشه تا گوشکن رو با هم مرور کنیم. و اینکه اگه من وسطای جشنواره مردم جایزهمو به کی میدی؟

سلام به خانواده پریروز که زحمت این جشنواره رو کشیدن. تبریک به برندگان جشنواره . پیشنهاد : حالا که شما زحمت این جشنواره رو کشیدید و در این پست پایانی لیستی از بهترین و مفیدترین مطالب سایت رو گردآوری کردید با صلاحدید مدیران این پست با تغییراتی به عنوان یکی از لینکهای ثابت بالای محله باشه بعنوان چکیده ای از مطالب سایت از آغاز تا حالا و هر سال بهترین پستهای محله هم به اون اضافه بشن. دلمون برا جشنواره تنگ می شه چون منتظر بودیم ببینیم کی برنده اون دو هزار تومان میشه…. با آرزوی موفقیت برای همه اهالی گوش کن.

سلام. من ابتدا سپاسگزار آقا شهروز و پری سیما خانم هستم برای این ایده ی بسیار جالب. واقعا از هر نظر عالی بود. خصوصا واسه ما جدید الورود ها که پست های بسیار مفیدی رو خوندیم و خیلی از مشکلاتمون حل شد.
تنها انتقادی که از نظرم وارد بود، همین جناحی و بر اساس اسم نویسنده رأی دادن برخی شرکت کنندگان بود که به قول خودتون به خودشون مربوطه.
سلامت این جشنواره از اون جایی قابل تأییده که اسم خود پری سیما خانم که احتمالا تمام ۷۹ مرحله رو شرکت کردن، بین ۳ برنده ی جایزه ی ویژه نبود.
ممنون که ۲ پست از من رو هم در طول این جشنواره قابل دونستید واسه کاندید شدن.
جشنواره ی تمیز و درست و دَرمون و با کلاسی بود خداییش.
خسته نباشید.
سپاس از آقای سرمدی بابَت جذب اسپانسر و شرکت پکتوس بابت قدم بسیار مثبتی که برداشتن.
امیدوارم باز هم از این قبیل پست های انگیزشی این جا منتشر بشه تا همه ی ما سعی بهبود محتوای پست هامون داشته باشیم و مطالب مفید تری رو منتشر کنیم.
راستی، یه انتقاد کوچیکم نسبت به انتخاب پست ها داشتم، از نظر من بهتر بود فضای بیشتری به دل نوشته ها، ترانه ها و خاطرات داده می شد تا انگیزه ی نویسندگان آموزش نده ی کامپیوتر و اندروید واسه ادامه ی فعالیتشون کم رنگ نشه.
به عبارت ساده تر، نسبت خاطرات و دل نوشته ها خیلی کم تر از انواع آموزش های کامپیوتری و اندرویدی بود.
ولی در کل مرسی، فوق العاده بود.
با آرزوی بهترین ها برای شما، خوشبخت باشید

سلام پوریا. ممنون از همراهیت در طول جشنواره. در ظاهر شاید فقط دوتا از پستات توی جشنواره بودن. ولی هردوشون به عنوان مجموعه شرکت کردن. یعنی اگر پستهای آشپزی و خوانندگی و خاطراتت رو با هم جمع کنی، تعداد واقعی پستات توی جشنواره رو به دست میاری.
در مورد بها دادن به پستهای خاطره نویسی و دلنوشته هم تا حدی دستم بسته بود. البته در اوایل لیست که مربوط به سالهای قبل میشه اگر دقت کنی میبینی که این مدل پستها به دلیل خلوتتر بودن سایت از نظر تعداد پست بیشتر دیده میشه. ولی در یکی دو سال اخیر چون حجم مطالب به شدت بالا رفت و خیلیهاشون هم به شدت کاربردی بودن، باعث شد تا کمتر بتونم به پستهای دلنوشته بپردازم. ولی باز هم چند مورد رو هرطور بود جا دادم و تونستم به دلنوشته های جدیدتر هم فرصت بدم. به هر حال ممنون از نظرات سازندت.
موفق باشی.

یه بار کلا رأی دادم, حالا اومدم ته تهشو دارم میبینم
سلام
از زحمات هر دوتون و دیگرانی که بهتون کمک کردن سپاسگزارم.
امیدوارم همیییشه همین جوری توی هر کاری که میری سفت و سخت بری جلو و تمومش کنی.
دیگه این که, به برندگان هم تبریک میگم.امیدوارم از جایزه شون نهایت استفاده رو بکنن و لذت وصف نشدنی ببرن که به ما مربوط نیست چه لذتی. خخخ
ارادت فراووووون.

کفیلی ی خانواده خیلی فقیری رو می شناسم . واقعیتش چن روز پیش ی لحظه با خودم گفتم اگه برنده شدم جایزه رو به اون خانواده میدم. دیگه شانس اونا بود
از پسرم شهروز و پریسیرت مهربون تشکر می کنم ..واقعا زحمت کشیدن .

خسته نباشید شهروزی و پری سیمای عزیزِ محله. کارِ فوق العاده ای بود. به همه ی برنده های خوششانس تربیییییییک میگم. مبارکشون باشه. واقعا حرکتِ فوق العاده و رقابتِ جذاب و هیجانِ جالبی داشت این جشنواره. چه حیف که تموم شد.
برای هر دو تون آرزوی خوشبختی میکنم.
دووووووسِتون داریم همه ی ما هم مَحَلییا حتما!

آقای حسینی سلام.
من هم به نوبه ی خودم از شما که چنین جشنواره ای رو برگزار کردین و من تازه وارد رو با گذشته های اینجا آشنا کردین، و همچنین از همسر گرامیتون که در طول این مدت دستیار شما بودن کمال تشکر رو دارم.
میدونم که کار بسیار سخت و پر زحمتی رو انجام دادین. مخصوصا این پست آخری که مطمئنم خیلی زمان براش صرف کردین.
از سایر عواملی که در برگزاری هر چه بهتر جشنواره همکاری کردن هم تشکر ویژه دارم و به سه تا برنده ی خوش شانس هم تبریک میگم.
امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید و روزهای خوبی رو در کنار همسر گرامیتون سپری کنید.
در آخر هم میخوام پای در کفش بزرگان کنم و دو نکته در مورد جشنواره رو عرض کنم.
مرحله ای که بیشترین مشارکت رو داشت، مرحله ی پنجاه و دوم بود با صد و سه رأی
و مرحله ای که کمترین مشارکت رو داشت، مرحله ی چهارم بود با چهل و هفت رأی. فکر کنم خیلی حرف زدم. خداحافظ.

حالا که جشنواره تموم شد میخوام یه خاطره ی جالب که برای من اتفاق افتاد رو تعریف کنم.
مرحله ی ۵۲ بود که قرار بود بهترین پست سال چهارم فعالیت سایت انتخاب بشهمن پست رو درست نخوندم و به این نکته دقت نکردم.
وقتی دیدم که یکی دوتا پست تکراریه، از اونجایی که تازه وارد بودم و خیلی هم جوگیر شده بودم، یه انتقادنامه ی خیلی شیک و باکلاس تو کامنتها نوشتم و این نکته رو متذکر شدم.
یه ربع بعد دوباره اومدم تو سایت و منتظر بودم با این جمله مواجه بشم.
پست ویرایش شد. جشنواره ی کندو کاو، مرحله ی پنجاه و دوم.
ولی با این جمله که مواجه نشدم هیچی، دیدم که ه ه. انتقادنامه ی شیک و باکلاسم هم حذف شده.
همینطور اومدم پایین و دیدم شهروز نوشته که آقا چرا پست رو درست نمیخونین الکی نظر میدین و از این حرفا.
البته که شهروز خیلی شیکتر و باکلاستر این رو نوشته بود ولی حرف اصلیش همین بود دیگه! و البته روی صحبتش هم با من.
من اول از این بی دقتی خودم ناراحت شدم ولی بعد به این کارم خندیدم و برای این که کم نیاورده باشم نوشتم که سلام من فلان پست رو انتخاب میکنم.
البته یکی دیگه هم بعد از من این گناه کبیره رو مرتکب شده بودا! ولی چون مثل من شیک و باکلاس ننوشته بود و رأی هم داده بود، کسی متوجه نشد. این هم از خاطره ی من.
کلمات کلیدی: شیک و باکلاس. البته.

سلام امین. آره یادمه اون مرحله رو. منم این وسط گیر کرده بودم که حالا که مجتبی گفته فقط باید کامنتهایی که رأی دادن بمونه چه طوری جواب بچه ها رو بدم. برای همین یه کامنت نوشتم و توضیح دادم و گفتم که یک ساعت دیگه پاکش میکنم که پاکش هم کردم خخخ. به هر حال ممنون از حضور و همراهیت.
موفق باشی.

سلام
اول یه تبریک صمیمانه تقدیم این سه عزیز بکنم که برنده شدن و با خوشحالیشون ما رو هم خوشحال کردن
دوم تشکر میکنم از همه کسایی که از من تشکر کردن واقعا کار خاصی انجام ندادم کار در کنار شهروز برام افتخاره و اگه این جشنواره بیشتر از این هم طول میکشید همکاریمو با لذت ادامه میدادم
سوم از امیر سرمدی که انصافا تو اکثر مسابقات محله یار و یاور برگزار کنندگان مسابقاته تشکر میکنم و برای شرکت پکتوس که چندین بار اسپانسر مسابقات شدن هم آرزوی پیشرفت و موفقیت میکنم
شهروز جان از تو هم به خاطر زحمتهای زیادی که تو این جشنواره کشیدی و هدفی که دنبال میکردی ممنونم و یه خسته نباشید جانانه با عشق تقدیم وجود گلت میکنم

سلام شهروز جان.
از زحمات خودت و پریسیما خانم و سایر عزیزان تشکر می کنم که انصافا کار سخت و وقت گیری هست. امیدوارم مثل همیشه در کارهاتون موفق باشید.
به برندگان عزیز جشنواره هم تبریک ویژه میگم.
همگی شاد و موفق باشید.

آقای شرکت پکتوس امیدوارم هر ی تومنت بشه هزار تومن . امیدوارم جایزه ای هم که دادی برای افرادی که خرجش می کنن و دریافتش می کنن پر برکت باشه.
از خودمو و شرکت کنندگان و شهروز و پریسیما و اون فرد حقیقی که پشت اسم حقوقی پکتوس این هدیه ها رو داد تشکر کنم .
از همون اول میدونستم که برنده میشم خخخ به پریسیرت هم گفته بودم که برنده ام خخخ چیزای دیگه هم گفتم بهش. ولی خداییش به جز این هدیه که قراره به دست اهلش برسه بقیه هدیه های این محله که شارژ بوده برام خیلی با برکت بوده . هم شارژ از اینجا و هم توسط عدسی و هم حاج قرعه ای معروف به ملکی و هم پست غزل . اگه جای دیگه هم برنده شدم و شارژ گرفتم ممنون بیشتر ازین یادم نمیاد

سلام.
منم به همه برنده ها تبریک میگم و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
خخخخ هنوز پستو کامل نخوندم. اینقدر هیجان زده شدم که گفتم اول اسامی برندگانو ببینم و بعد کامنت بدم و بعد باقی پستوو بخونم.
از همه برگزار کنندگان این جشنواره هم تشکر میکنم که طی این مدت، زحمات زیادیو متحمل شدن.
برای شما آقای حسینی و خانم پریسیما هم آرزوی خوشبختی و سعادتمندی میکنم.
فقط بهتر نبود اسامی اون ۴۸ نفرو که شانس برنده شدن داشتند هم اعلام میکردید؟ ۳ تاشون که مشخص شدن میمونه ۴۵ نفر بعدی.
البته شاید هم گفته باشید برم ی بار دیگه پستو دقیق بخونم خخخخ.
بازم مرسی. موفق باشید.

سلام. نه اسامی رو اعلام نکردیم. به این خاطر که یه وقت شبهه و حرف و حدیثی برای کسی پیش نیاد. ولی اگر مجتبی بخواد اسناد جشنواره رو میتونم در اختیارش بذارم که بتونه بررسی بکنه که چه کسی چند بار شرکت کرده. ممنون از حضورت. موفق باشی.

سلاااام سلاااام
خدمت رسیدم تا از زحمات شما و پری سیمای عزیزم تشکر کنم و امیدوارم بیشتر شاهد فعالیت هاتون تو محله باشم.
به دوستان عزیز برنده هم تبریک میگم و از شرکت محترم پکتوس هم کمال تشکر رو دارم.
شاااااد و پیروز و سربلند باشید انشاءالله.

داداش وخی وخی بیریز حسابم سهم الارثمو. در آئین ما اگر برادر در مسابقات کند و کاو برنده گشتندی خواهر از برادر همان روز ارث بُردَندی. خخخخخخخخ
آذر ماسوله پسر عزیزم اگه صد تومنتا نصفیشو بدی به خاله رهگذر اجازه میدم از این به بعد عمت باشم. خخخخخ
مبارکه بچا. دمت گرم شهروز که به سرانجام رسوندی برنامتو. خوشم میاد سمجی. وقتی میچسبی به یه کاری تا تمومش نکنی ولش نمیکنی. اگه من بودم کند و کاو در همون مرحله سوم به روغن سوزی می افتاد. هاهاهاهاه. دست همه درد نکنه. و دم همه اونایی که برنامه رو با قدرت پیش بردند هم درد نکنه.

سلام شهروز جان، از شما و همسر محترمتون و همه ی کسانی که دست اندر کار این جشنواره ی مفید بودند، نهایت تشکر را دارم. همچنین از زحماتی که خانواده ی محترم شما در اردوی دیروز متحمل شدند و ما را واقعاً شرمنده کردند. سلام مرا خدمت همه برسونید و باز هم از قول من ازشون تشکر کنید. هیچ چیز جز یک اراده ی خستگی ناپذیر و یک فکر خلاق نمیتونست این جشنواره را راه اندازی کنه و به ثمر برسونه، دستت طلا و تنت بی بلا.

سلام و خسته نباشید مفصل و بلند بالا به شهروز و پریسیما که من از نزدیک شاهد بودم که برای به سر انجام رسوندن این مأموریت دشوار چه قدر تلاش کردند!
قطعا این جشنواره یکی از افتخارات این سایت که همه باید کلی به خاطرش ذوق کنیم و به خودمون ببالیم که دور و اطرافمون همچین اتفاقات جذابی داره میافته.
من دقیقا با جا به جایی برنامه دوچار اشتباه شدم از ظهر که گوشیمو روشن کردم دیدم پیامهایی تو واتساپ داره برام میاد و بهم تبریک گفته میشه بابت برنده شدنم! و اتفاقا خیلی هم تعجب کردم که ماجرا از کجا نشتی پیدا کرده تا همین حالا که شهروزو دیدم و ازش پرسیدم که گفت پست پایانی رو زده.
به هر حال از ابراز لطف همگیتون به شدت تشکر میکنم و باور کنید که میدونم که این جایزه بسیار پر ارزش و به خودم میبالم که از این محله مهربان همچین جایزه ارزشمندی رو بردم و قطعا یادگاری خوب و خاطره انگیزی برام به وجود اومد.
جا داره که از شرکت محترم پکتوس هم به خاطر اینکه همیشه از همچین اقدامات ارزشمندی به بهترین شکل حمایت میکنه تشکر و قدردانی کنم به ویژه از امیر سرمدی که همیشه دغدغه های فرهنگی و صنفی داره! و اتفاقا این اتفاقات خوب هم نتیجه داشتن همین دغدغه هاست.
شهروز میدونم که به کمی استراحت نیاز داری اما حواست باشه که محله همیشه به تو و ایده ها و خلاقیتهات واسه پیشرفت خیلی نیاز داره! پس سریع خستگیتو تو همین محل و تو آلاچیقای با صفا و زیر درختان تنومند دوستی و محبتش در کن و دوباره شروع کن!… .
سپاس.

سلام اشکان. با این که کار سختی بود ولی برگزاری جشنواره برام وقتی جذاب و راحت میشد که همراهی بچه ها رو میدیدم. الآن هم کمی درگیر تدارکات برگزاری جشن عروسی هستم و باید کمی برای این موضوع وقت بذارم. ولی به هر حال سعی میکنم تا حد توانم در کنار محله باشم. ممنون از حضورت.
موفق باشی.

سلام شهروز
جا داره که از تو و همه ی افرادی که تو هرچه بهتر برگزار
شدن این جشنواره زحمت کشیدید تشکر ویژه بکنم
به همه ی برنده های این جشنواره به ویژه برنده های سه جایزه ی ویژه هم تبریک میگم
شهروز جان، برای تو و همسرت که خیلی برای این محله زحمت کشیدید هم آرزوی موفقیت دارم

سلام سعید. ممنون از لطفت. منم برای تو و دوستان خوبم توی سایت خوبتون آرزوی موفقیت دارم. راستی بهت پیشنهاد میکنم که با مهرداد عزیز هم صحبت کنی و فیلم خوب بد جلف رو توضیحدار کنید. به جرأت میتونم بگم یکی از بهترین کمدیهای تاریخ سینمای ایران محسوب میشه. موفق و سربلند باشی.

سلام
حقیقتا خدا قوت تون باشه
و درووووود بر همت تون

این جشن واره یکی از افتخارات گوشکن هست و مجموعه ای ارزشمند…..
منم از شما و مخصووووصا پریسیما خانمی تشکر می کنم و برای شرکت پکتوس آرزوی رسیدن به اهدافش رو دارم و ممنون آقای سرمدی و تبریییک به تک تک برندگان

سلام و خسته نباشید به شما آقا شهروز عزیز و پریسیمای گرامی برای زحماتی که در برگزاری این جشنواره کشیدید. جداً کار سنگینی بود که به خوبی و با زمان‌بندی معین انجام شد. باز هم خسته نباشید!
یک تشکر هم از مجتبی خادمی برای تأسیس این محله و از امیر سرمدی برای همکاری در جذب حمایت مالی جشنواره.
در پایان، پیشنهاد می‌کنم این جشنواره برای هفتمین سال فعالیت محله هم ادامه داشته باشد. برای این منظور طرحی هم دارم که اگر مایل بودید بوسیله رایانامه به اطلاعتان خواهم رساند.

طرح مستقلی نیست و در واقع ادامه همین جشنواره است.
اگر بخواهم به نام خودم بفرستم، شاید حق شما در مالکیت معنوی جشنواره را نقض کرده باشم. در ضمن بنا بر این‌که با اجازه شما هم قرار شود خودم آن را اجرا کنم، به کمک‌های فنی و تجربیات شما نیاز دارم. صادقانه گفتم و نه از روی تعارف.

درود.
خدا قوت شهروز.
خدا قوت پریسیما.
من هم از نزدیک شاهد زحمات زیادی که برای این جشنواره کشید شد بودم و بی تردید پروژه سنگین و پر زحمتی بود.
اینکه چه نقاط ضعف و قوتی در جشنواره حاکم بود چندان مهم نیست.
چیزی که بسیار اهمیت داره، اینه که هدف این جشنواره، کند و کاو در پست های محله بود و بیشک تو به بهترین شکل ممکن، تونستی از پس این اقدام بر بیای.
این مجموعه ی ۷۹ مرحله ای، ابعاد زندگی شخصی تو رو هم کاملا تحت تأثیر خودش قرار داده بود، اینکه همیشه رأس ساعت ۲۲ شب پست ها رو میبستی و ظرف دو ساعت تمامی آراء پست های مختلف شمارش می شد، اینکه حتی در مهمونی ها و مسافرت هم لپتاپت همیشه همراهت بود و در میان مهمونی، جشنواره و پست های اون رو دنبال میکردی.
پریسیما هم که لحظه به لحظه کنارت بود و اگه بار جشنواره و زحمتی که پریسیما کشید، اگه بیشتر از تو نباشه قطعا کمتر هم نخواهد بود.
من پیشنهاد می کنم این بخش از پست که در اون تمامی پست های برتر تاریخ فعالیت گوش کن معرفی شده، جدا بشه و لینکی به فهرست بالای سایت تحت عنوان گلچین برترین پست های محله نابینایان از ۱۵ مرداد ۹۰ تا ۱۵ مرداد ۹۶ اضافه بشه تا در دسترس کاربران باشه.
در خصوص جوایز صد هزار تومانی هم تجربه پروژه های مشابه که زمانبر هم بودن، به من ثابت کرده بود اگه یه عامل انگیزشی مناسب نباشه، شاید به مرور از استقبال و توجه کاربران کاسته بشه.
به همین خاطر این پیشنهاد رو به شرکت دادم و اونها هم با آغوش باز مثل دفعات گذشته پذیرفتن.
البته این جشنواره اونقدر هیجان انگیز و جذاب بود که اگه حتی این عامل انگیزشی جانبی هم نبود، قطعا کاربران با همین شور و حرارت اون رو دنبال میکردن.
نقاط ضعف و قوت جشنواره رو هم جداگانه بعدا به خودت میگم.
با آرزوی خوشبختی روز افزون برای تو و پریسیما، دو هم محلی خوب و دو دوست قدیمی.

سلام امیر. باز هم از تو بابت رایزنیهات برای حمایت مالی از جشنواره تشکر میکنم. مراتب قدردانی من رو هم به دوستان خوبم در شرکت پکتوس برسون. به هر حال قطعاً نقاط ضعف وجود داشته که باید تجربه ای برای پروژه های بعدی بشه. برات بهترینها رو آرزو میکنم. شیرینی دندوندار شدن آرمان هم فراموش نشه خخخ.

درود
ضمن عرض تبریک به شما و آرزوی موفقیت برای هر دوتایتان که اگر بتوانم مجزا بنویسم قطعا پری سینلی گرامی از اولویت بیشتر نسبت به شهروز دارد در کلیه مراحل زندگی ، صداقت و درستگاری شما را بواسطه حضور پریسیما قبول دارم و کلیه اقدامالت شما را می پسندم .راستیتش من فقط یک مرتبه وارد این جشنواره شدم و کامنت دادم که اوج خوشحالی و مسرت مرا در بر داشت و آن هم بخاطر ازدواج شما دو زوج خوشبحت بود.هر چند که کامنت بنده حذف شد اما به من ربطی نداشت و وظیفه خودم را انجام دادم و بعد از آن نیز اگر در مطالب شما حضور داشتم بخاطر نامزد بزرگوارتان و خوبی بی حد و مرز شما بخاطر انتخاب دقیق و احسنتتان بود .به هر حال چون نوشتنم همینطور هستش نخواستم که از اینطور نوشته شما محروم باشید .از همه مهم تر اینکه هر چند با سر و صدا بود اما توجه شما به زندگی خودتان مهمترین ارمغان بود و انشاءالله روز به روز از تجربیات ارزشمندتان محله دوست داشتنی بیشتر بهره مند شود .مجددا با آرزوی خوشبختی و شادکامی برای شهروز عزیزم و پریسیمای گرایم که همواره به این محله لطف داشته اید .بدرود و همواره موفق باشید .

سلام
واقعا خسته نباشید.
کار خیلی قشنگی بود
شما معمولا ایده‌های جالبی می‌دید و البته یک کمی هم براتون خرج داره
معلومه واقعا این محله براتون ارزش داره
از پریسیما جان هم که کنارتون بودند تشکر می‌کنم
ایشالله هر دو موفق باشید

سلام ببخشید خیلی دیر کامنت می‏ذارم. حقیقتا این جشنواره این قدر عالی بود که من دلم نیاد حتی با گذشت چند روز از اتمامش هیچی نگم. تاخیرم به علت عدم دسترسی درست حسابی به نت بود. جناب حسینی واقعا از شما متشکرم. تو این چند ماه خیلی زحمت کشیدید من که واقعا استفاده کردم.

شهروز جان دیر رسیدم.
یه خسته نباشید مَشتی از طرف من به تو و فریبا و هرکی توی جشنواره همراهیت کرد از جمله بچه محل ها و برو بچه های پکتوس.
میدونم مستمر و منظم انجام دادن یه جشنواره در طول چند ماه، چه انرژی زیادی از آدم می گیره.
قطعا خستگی هایی که واست داشته با شرکت و حمایت بچه ها تا حد زیادی از تنت بیرون اومده.
خوشحالم که هستی و به بودنت افتخار می کنم.
به برندگان تبریک میگم و امیدوارم این جایزه برکت زندگیشون باشه.
راستی حواسم به دائمی کردن حضور این پست یا اون بخش پست های گلچین شش ساله اش سردر محله هست.
خوش باش و سرفراز

سلام خب ته دیگ جشنواره هم به من رسید.
از همه دوستانی که در برگذاری جشنواره همکاری کردند بخصوص شهروز عزیز و پریسیما گرامی و امیر و شرکت پکتوس و همه دوستانی که تلاش کردند در جشنواره حضور داشته باشند نهایت تشکر و قدردانی رو دارم. دست همه دوستان درد نکند که به زیبایی این جشنواره برگذار شد و حاصل آن شد که ما الان ۳۲۵ لینک پست کاربردی را یک جا جمع آوری کردیم که میتونه به درد هممون بخوره!
به دوستانی که برنده جایزه ویژه جشنواره هم شدند تبریک میگم و به شادی خرجش کنند.
در پایان از خودم هم تشکر میکنم که با شما همراه بودم و هفتاد و شش مرحله از جشنواره را شرکت کردم.
شاد باشید همیشه
یا علی مدد

دیدگاهتان را بنویسید