خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

جشنواره تبسم. تعیین برترین های سال محله

نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش بحال روزگار، خوش بحال چشمه ها، خوش بحال دانه ها و سبزه ها. خوش بحال غنچه های نیمه باز.

سلاا ااام به هم محلی های صمیمی و با صفای خودم.
بوی باران، بوی سبزه، بوی خاک.
شاخه های شسته ؛ باران خورده.
آسمان آبی و ابر سفید، برگ های سبز بید.
عطر نرگس, رقص باد، نغمه شوق پرستوهای شاد.
خلوت گرمِ کبوترهای مست.
نرم نرمک می رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار.
واقعیت اینه که این محله، سهم انکار ناپذیری در ابعاد مختلف زندگی من داشته.
تقدیر روزگار در سال 94 برای من اینطور رقم خورد تا یک روز بیام و یکی از گل های محله رو بچینم که تا آخر عمر، لبخند باغ آرزو های من باشه.
به همین خاطر، تا زمانی که نفس های خدا فرصت لمس دوباره شقایق های بهار و درک حس تبسم پرنده های شاد مهاجر رو بهم بده، در کنار این محله خواهم موند و برای رشد و توسعه اون، از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
حاشیه بسه، برم سر اصل مطلب.
جمعبندی صحبت هام در بالا، منو ترغیب کرد تا بستری رو فراهم کنم برای ایجاد انگیزه در بین کسانی که از اعضای فعال محله هستن.
کسانی که در طول سال، وقت میذارن، بدون چشم داشت واسه هم نوعانشون زحمت میکشن، طرح و ایده دارن، پست های مفید منتشر میکنن، و در نهایت، باعث هر چه پر بار تر شدن این محله و ارتقای دانش اعضای اون میشن.

به این نتیجه رسیدم که چه خوبه در پایان هر سال، بیاییم جشنواره ای رو برگزار کنیم، و با رأیگیری شما عزیزان، برترین پست ها و بزرگترین رویداد های سال محله رو انتخاب کنیم.
در پایان هم به نفرات برتر، جوایزی رو اهدا کنیم که هم تقدیر کوچیکی کرده باشیم از زحمات اونا، و هم حس رقابتی رو به وجود بیاریم برای سایر اعضا، برای انتشار پست های مفید در سال آینده و قرار گرفتن در زمره نفرات برتر.

و اما جشنواره تبسم: تعیینِ برترین های سال محله.
فرمولی که برای جشنواره امسال به نظرم رسید، این بود که در ابتدا بیاییم یکصد پست برتر محله رو انتخاب کنیم. بعد با نظر کارگروه جشنواره که امسال اعضای تیم مدیریت و ویرایشگران محله انتخاب شدن، برای مرحله دوم 20 پست رو انتخاب کنیم تا با رأیگیری شما عزیزان، نفرات برتر انتخاب بشن.
در ابتدا، دوستانم در تیم مدیریت، درخواست داشتن پست های نویسندگان اعضای تیم مدیریت در جشنواره و در مرحله دوم که رأیگیری نهایی هستش، شرکت داده نشه که من شدیداً مخالفت کردم.

دلیل من هم اینه که میخوایم بهترین پست ها یا بزرگترین اتفاقات سال محله رو انتخاب کنیم و بیرون کشیدن پست های تیم مدیریت، هم کیفیت جشنواره رو پایین میاره، هم رقابت واقعی رو کمرنگ میکنه و همم اینکه در نهایت، قراره پست های برتر رو شما با رأیگیری انتخاب کنید. پس هر کسی که شما بهش رأی بدین، باید همه تابع باشن.
استدلال دیگه من این بود که در این جشنواره، هدف اینه که بهترین پست های سال انتخاب بشن و حذف پست های اعضای تیم مدیریت، جشنواره رو از هدف اصلی خودش دور میکنه.

به هر حال هر طرحی، در بدو اجرا، قطعاً نواقص و ضعف هایی رو داره و قطعاً به مرور زمان اصلاح میشه.

پس ازتون خواهش می کنم، در جشنواره تبسم یک که انتخاب پست های برتر یا بزرگترین رویداد های محله در سال 94 هستش، فعلا با این شیوه اجرا و انتخاب اولیه اون توسط اعضای تیم مدیریت اعتماد کنید تا در سال های بعد، کارگروه کاملاً بی طرفی رو برای مرحله اول و دوم انتخاب کنیم.

هر چند شخصاً به صداقت و انصاف دوستانم ایمان دارم، اما به هر حال شاید این شیوه، یک استاندارد برای قضاوت یک تیم داوری نباشه.

با توجه به فرصت کمی که برای اجرای جشنواره امسال داشتیم، تنها این شیوه اجرا به نظرمون رسید و امیدوارم اگه کسی حس کرد یک پست اون در مرحله اول انتخاب نشده، یا به مرحله دوم و در جمع 20 پست نهایی راه پیدا نکرده، از ما رنجیده خاطر نشه و این رو بذاره به حساب همون نواقصی که در بالا بهش اشاره کردم.

هر چند انتخاب یکصد پست از میان 1999 پستی که تا به حال در سال 94 منتشر شده، واقعاً سخت بود و سعی کردیم تا حد امکان، حق نویسنده ای تضییع نشه. در واقع این پست جشنواره، دو هزارمین پستی هست که در سال 94 داره در محله منتشر میشه.
شاخصه های ما برای انتخاب یکصد پست برتر، بیشتر به اختصاصی بودن یک پست در حوزه نابینایان، یک طرح و ایده خلاقانه، وقت و زحمتی که نویسنده برای نگارش اون به خرج داده و مفید بودن اون پست برای اعضای جامعه هدف این محله معطوف هستش.

شما در انتهای این پست، لینک و عناوین پست ها با ذکر نام نویسنده هاشون که تونستن به مرحله اول جشنواره راه پیدا کنن رو مشاهده خواهید کرد.

اما قبلش باید چند نکته رو عرض کنم:
1- با توجه به اینکه فعلاً دو روز دیگه از سال 1394 باقی مونده، ما فعلا 99 پست رو انتخاب کردیم تا اگه در این فرصت، پست قابل توجه دیگه ای منتشر بشه، اون پست رو به این جمع اضافه کنیم.
2- رأیگیری از روز یکشنبه اول فروردین سال 95 آغاز میشه و با توجه به اینکه بسیاری از هم محلی ها در ایام عید در سفر و مشغول دید و بازدید های نوروزی هستن، این رأیگیری، تا پایان روز سیزدهم فروردین ادامه خواهد یافت.
3- شیوه ای که برای رأیگیری در مرحله دوم در نظر گرفتیم، از یک افزونه نظرسنجی بهره میبره که برای هر 20 پست، یک چک باکس در نظر گرفتیم که شما تنها پنج تا از اون ها رو میتونید انتخاب کنید و از هر آیپی کامپیوتر، تنها یک نفر میتونه رأی بده.
4- چنانچه در پایان دو نفر، دو رأی یکسان بیارن، تعداد پست های منتشر شده اونها در سال 94 عامل برتری اونها در مقابل رقیب خواهد بود.
5- توجه داشته باشین که شماره های پست هایی که در این مرحله و مرحله بعد پیش از عنوان قرار دارن، به هیچ عنوان به منزله یک دسته بندی از طرف تیم مدیریت مبنی بر برتری اون پست ها نیست. برای مثال، پست شماره 2 با پست شماره 99، از نظر ارزش و اهمیت پست، هیچ فرقی با هم نداره.
6- در مرحله دوم، به پنج پستی که با رأی شما عزیزان جزء پست های برتر قرار بگیرن، جوایز نقدی اهدا میشه.
شرکت پکتوس، حامی مالی جشنواره امسال ما شد که جا داره از مدیریت این شرکت تشکر کنم.
جوایز جشنواره امسال هم نفر اول: یک میلیون ریال، نفر دوم: هشتصد هزار ریال، نفر سوم: ششصد هزار ریال، نفر چهارم، چهارصد هزار ریال و نفر پنجم، دویست هزار ریال.
قطعاً در سال های بعد، این جشنواره بزرگتر، قویتر، و با استاندارد های بالاتری برگزار خواهد شد و انشا الله برسه روزی که نفرات برتر حوزه های مختلف محله رو انتخاب کنیم. مثلاً پست برتر حوزه آموزش، حوزه کودک و نوجوان، حوزه اندروید و…

اما یکصد پست برتری که تونستن به مرحله اول جشنواره امسال راه پیدا کنن. با کلیک کردن روی هر پست، میتونید اون پست رو مطالعه کنید. شنبه شب، یک پست دیگر به این جمع اضافه خواهد شد.

 

۶۳ دیدگاه دربارهٔ «جشنواره تبسم. تعیین برترین های سال محله»

سلام.
به جان خودم اسمشو خود امیر انتخاب کرده ما روحمونم خبر نداشت خخخ.
من یه هفته مغزم ترکید انقدر واسه اسم این جشنواره فکر کردم. نگو آقا فکراشو قبلاً کرده خخخ.
به هر حال اسم قشنگی داره.
بچه ها پست صدم رو انتخاب که کردیم تو همین پست هم اضافش میکنیم که این پست هم کامل باشه.
پس وقتی به پست سر زدید، یه نگاه هم به انتهاش بکنید که اگر لینک صدم رو گذاشته بودیم بتونید ببینیدش.
دیگه این که از مدیران شرکت پکتوس هم تشکر میکنیم که حامی مالی ما برای برگزاری این جشنواره شدن.
همونطور که امیر گفت تجربه ی اولمون هست و قطعاً بدون ضعف نخواهد بود. ولی مطمئناً در سالهای بعد با پیشنهادات سازنده ی شما این جشنواره هم بهتر و باشکوهتر برگزار میشه.
ممنون و موفق باشید.

سلام محمدحسین.
این پست از جهت دیگه ای گلچینی از بهترین پست های سال هست که در این پست جمعآوری شدن و کسانی که در طول سال فرصت مطالعه اون ها رو نداشتن، الان با زدن یک اینتر، میتونن این پست های ارزشمند رو مطالعه کنن.

سلام مجدد.
خب من یه خبر خوب دیگه هم بدم. سایت گوشکن از این به بعد یه لوگوی اختصاصی برای خودش داره.
جا داره از آقای سروش تقیزاده ی عزیز خیلی خیلی تشکر کنم که برای طراحی و ساخت این لوگو با ما همکاری خالصانه ای داشتن. ایشون همیشه به این محله لطف داشتن و این بار هم لطفشون شامل حال ما شد.
الآن سایت ما مثل خیلی از سایتهای بزرگ دیگه یه لوگوی اختصاصی برای خودش داره.

سلام و درود بر آقا امیر گل هواشناس محله و تیم مدیریتی محله ببخشید میشه یه کم بیشتر در خصوص نحوه ی رأی گیری توضیح بدید یعنی این که ما چه طوری باید رأی بدیم یعنی هر پستی رو که مورد پسندمون بود باید رویش اینتر بزنیم یا کاری دیگر باید کرد و سؤال دوم با هر رمز کاربری به چند پست میشه رأی داد هر چند خداییش نمیشه از بین این پستهایی که گذاشتید انتخاب کرد چون که همه اش خوب مفید و عالیه و آدم سر در گم میمونه کدومش رو انتخاب کنه مرسی متشکر میشم اگر جواب سؤالام رو بدید در پناه حق بدرود و خدا نگه دار

سلام احمد جان.
این پست مرحله اول جشنواره هستش و رأیگیری نداره. صرفاً یکصد پست برتر معرفی شدن.
رأیگیری در مرحله دوم شروع میشه و یه نظرسنجی میذاریم که شما از بین ۲۰ پست، پنج پست رو انتخاب کنید.
متن پست رو کامل مطالعه کن، جزئیات رو توضیح دادم.
فدات.

سلاااااااام سلاااااام سلاااام. به به جشنواره. عجب اسمیه خداییش خخخ و عجب ابتکارییییی. یعنی این جشنواره واسه منه هاااا؟ ؟؟ خخخخ
بچه ها یادتونه بهتون نویدشو دادم؟
من واقعا از زحمات شبانه روزی همسر عزیزم و شهروز تشکر میکنم که از بین ۲۰۰۰ پست، پست های برتر رو انتخاب کردن. خیییییلی کارسختی بود. خلاصه امیدوارم که این جشنواره نقطه ی عطفی باشه برای هرچه بهتر و پربارتر شدن محلمون. مطمئنم که شادی و شور و شوق خاصی رو ایجاد میکنه.
راستی چه لوگوی قشنگی داره محلموووون. خییییلی قشنگ و هنرمندانه است. ه آخر محله و دوتا o از gooshkon به حالت چشم طراحی شدن. واقعا زیباست. مبارک باشه و دست آقای تقیزاده درد نکنه.

آره عزیز دلم.
این جشنواره رو به اسم تو نامگذاری کردم، البته اسم با مسمایی داره و به محتوای برگزاری جشنواره میخوره.
مخفف (تعیین برترین های سال محله) هستش.
اگه چنین عبارتی ازش استخراج نمیشد، این عنوان رو انتخاب نمیکردم.
منم امیدوارم برگزاری هر ساله ی این جشنواره، باعث افزایش انگیزه نویسندگان این محله برای انتشار پست های با کیفیت بالا و ایده های ناب بشه.
راستی. منم از شهروز تشکر می کنم که در این راه و انتخاب پست ها، کمک حال من بود.

سلام مجدد واقعاً خیلی خیلی پستهای عالی توی این پست هست میشه سنجاقش کنید برای همیشه بر سردر محله تا هر کی به هر کدوم از این پستها نیاز داشت به این پست مراجعه کنه باز هم مرسی بابت این پست
گوشکن عاااااااااااااااشقتم بدجور دیووووووووووونتم یه آلمه به خدا گوشکن تکه لنگه نداااااااااااااره توی دنیاااااا تا ابد گوشکن رو عشقه همین بای

حالا تا یه مدتی که سنجاق هست اما بعداً اگه بچه ها بخوان از پست های گلچین شده سال ۹۴ که در این پست قرار داره استفاده کنن، کافیه عبارت جشنواره تبسم رو در بخش جست و جوی محله بزنن و وارد این پست بشن.
من فعلا برم یکم استراحت کنم دوباره میام. تنظیم کردن این پست خییییلی زمان برد.

سلام جیگرم.
یک بار پست رو کامل بخون، کامل توضیح دادم.
فعلا رأیگیری شروع نشده. این ۹۹ پست که پست صدم هم فردا شب بهش اضافه میشه، صرفاً به مرحله اول جشنواره راه پیدا کردن و رأیگیری شما از مرحله دوم شروع میشه.
منتظر باشید یکشنبه اول فروردین پست مرحله دوم منتشر میشه و اونجا شما باید پنج پست رو از میان ۲۰ پستی که به مرحله نهایی میرن، انتخاب کنید.

ی سوال ؟؟
پست غلط ننویسیم اولش متعلق به تبسم یا همون لبخندی بود . پس این پست دو تا صاحاب داره خخخه

ای خدا لبخندی با شوورشه . من پیر و فرتوت کوجا زورم به این دو تا میرسه خخخخ
جناب پکتوس بی زحمت پولو به حسابم واریز کن . این دو تا سر رعدو میکنن توی آبو خاک و پولو بالا میکشن هاهاهاهاها

سلام رعد.
آره درسته. در ابتدا مجموعه پست های غلط ننویسیم رو تبسم شروع کرد.
اما ملاک ما، صرفا پست هایی هست که در سال ۹۴ شروع شده نه سال ۹۳.
از اونجایی که تمامی پست های غلط ننویسیم امسال توسط تو منتشر شده، ما هم تنها اسم تو رو برای اون در نظر گرفتیم.

سلام
اگر می‌دانستم که قراره چنین جشنواره‌ای برگزار بشه
بیشتر پست می‌ذاشتم خخخ
ولی خوشحال شدم که اسم دو تا پستم اینجا بود
همین برام کافیه
این که جوایز جشنواره هم نقدی است بهتره
هر چند که اندک باشه
ولی باز بهتره
یادمه توی جشنواره پژواک جایزش مجله با خط بریل بود
که اونجا من از این که برنده نشدم خوشحال هم شدم
آخه من خط بریل توی کلم نمی‌ره.
به هر حال ایده خیلی خوبی بود و مطمئنا بچه‌ها برای سال آینده بهتر تشویق می‌شند که پستهای بهتری بذارند.
سال نو پیشاپیش مبارک و موفق باشید

سلام خانم شیبانی.
پس از الان برای سال ۹۵ برنامه ریزی کنید تا بیشتر پست بذارین.
جوایز جشنواره برای سال آینده هم اگه سایر نهاد ها و شرکت ها بیان وسط، قطعاً میتونه بیشتر و چشمگیر تر باشه.
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک.

درود! خیلی جالبس… خوب پست صدم همین پست انتخاب میشود… جشنواره ی تبسم… خوب حالا من باید از بین این صدتا پست ۵ تا را انتخاب کنم و شماره هاشو در یک کامنت بگذارم یا ۲۰ تاشو انتخاب کنم و شماره هاشو بنویسم؟!

سلام عدسی.
جون من یک بار پست رو کامل بخونید.
نه هنوز رأیگیری مرحله دوم شروع نشده.
در مرحله دوم، شما میبایست از میان ۲۰ پستی که معرفی می کنیم کدوم ها هستن، پنج تا پست رو تیک بزنید و بعد ارسال نظر رو بزنید.
حالا به وقتش در پست جدید کامل توضیح میدیم.

سلام آقا امیر بزرگوار.خیییلی کار خوشگلی کردین واقعا جا داره ی خسته نباشید اساسی ب شما و شهروز که انصافا بینهایت زحمت میکشه بگم.خب اونایی که فعالترند امیدوارم برنده بشن.اینکه پست مدیرا را هم از مسابقه برنداشتین فوق العاده بود چون اون وقت دیگه خیلی مسابقه بی معنی میشد.مرسی از همتون و مرسی از طرحتون.شاد باشید و سال نو پر از هدیه های ناب خدا برای شما و تبسم عزیز!

سلام لنا خانم. ممنون از لطف شما.
منم امیدوارم کسانی که شایسته تر هستن انتخاب بشن.
هر چند واقعا انتخاب ۲۰ پست از میان یکصد پست بسیار سخت هستش. با توجه به اینکه هر کدوم از این پست ها در حوزه خودشون جزء بهترین ها محسوب میشن.
آرزوی بهترین ها رو در سال ۹۵ برای شما و خانواده محترمتون دارم.

سلام شوهر تبسم…
میخوای اسم محله رو بذاریم: محله تبسم؟ هاههاهاهاهاهااها…
هی پسر مرسی منو کاندید کردی.. من تا بحال تو زندگیم نامزد نبودم… هاههاهاهاهها… دیم دام دارام رام رام رام.. ریم رام رارام ریم رام رام…
آآآآآااااااااای بیاید بمن رأی بدین… من خیلی خوبم… اگه بمن رأی بدین بهتون خونه میدم.. ماشین میدم… زن میدم.. شوهردون میدم… یارانه دونا زیاد میکونم… بهدون سبد کالا میدم… نهضت سوادآموزی میزنم تو محله واس پیرزن پیر مردا… بیمارستان میسازم.. مدرسه میسازم… آسایشگاه، آزمایشگاه، آرایشگاه، زایشگاه، دانشگاه، سماور کهنه، یخچال پاره، دمپایی کهنه ، نون خشکه میخریییییییییم… هاهاههاهاهاهاهاا…
خو من باس تحقیق کونم و بعد رأی بدم… تا سیزده شالله…
هر روزتان نوروز.. نوروزتان پیروز… که با این درد اگر دربند در مانی در مانی… هاههاهاهاههاها

سلام عمو جان.
نه دیگه نشدااا. جشنواره تبسم که امسال تبسم ۱ هستش، اگه خدا بهمون عمر بده قراره تا جشنواره تبسم چهل پنجاه هم ادامه پیدا کنه.
مثلاً فرض کن اسم جشنواره رو میذاشتیم جشنواره شهروز.
میشد جشنواره شهیدان هیأت رانندگان و زرگران. خخخخ.
مرسی بابت همراهیتون.

وقت بخیر و سال نو بر همگی مبارک: راستش با خودن این پست, یه اشکال بهش وارد دونستم که چون گفتین اشکالات احتمالی رو بگید, اینجا می نویسم.
موضو اینه که بعضی از اسامی چندین بار تکرار شدن ۲ بار یا بیشتر که تا ۲ بارش طبیعیه ولی بیشترش نه.
شاید مدیران سایت بگن، خب این افراد فعال تر بودن یا پست های مشترک زدن. ولی به نظرم بهتره یه حد اکثری گذاشته بشه تا اونایی که فعالیت کمتری هم داشتن, مشارکت داده بشن.
ببخشید سرتونو درد آوردم.

سلام مسعود جان. ممنون از نقدت.
اتفاقا ملاک ما هم صرفاً میزان فعالیت بیشتر یا کمتر اون فرد در محله نبوده.
اگه یه نگاه گذرا به مجموع ۹۹ پستی که تا به حال انتخاب شدن بکنی، ما از افرادی مثل یاس و مهدی نوروز بیگی هم که به ندرت در محله فعالیت می کنن پست انتخاب کردیم.
چون ملاک ما، صرفاً محتوای پستی که منتشر شده هستش نه میزان فعال بودن اون فرد در محله.
از طرفی اعتقاد داریم اگه مثلاً یه کسی مثل محمد میر قاسمی زحمت میکشه و ۱۰ تا پست با کیفیت بالا در سال منتشر میکنه، چه اشکال داره همه ی اونها باید در مرحله اول یا در صورت داشتن صلاحیت به مرحله دوم راه پیدا کنن و خب شانس این فرد در برنده شدن نهایی هم بالاتر میره.
این بی انصافیه که ما فقط ۲ تا از پست هاشو مد نظر قرار بدیم و بقیه که خوب هم هستن رو نادیده بگیریم.
به هر حال، جشنواره تعیین برترین های سال محله هستش و هر کسی که پست های پر محتواتر تولید کنه، باید در جشنواره شرکت داده بشه.
ممنون از تو.

سلام
ممنون بابت ایدۀ خوبتون و کار بسیار جالبتون.
البته ببخشید من جای صاحب پست جواب میدم.
دوستان پست رو با دقت بخونید. جناب سرمدی دقیق توضیح دادند که نحوه نظر سنجی نهایی به چه شکل هستش.
پیشاپیش عید همگی مبارک و موفق باشید.

سلام امیر. اولش از تیزهوشی و نکته سنجی باحالت در راه اندازی و نامگذاری جشنواره بسیار تشکر می کنم. بعدش یه نظرکیم دارم: من فکر می کنم اگه به پستا امتیاز داده بشه و اون امتیازا تو رأی‌گیری محسوب بشه خیلی خوبه. مثلا دو تا پست انتخاب میشن، یکی مجموعۀ آموزشی ویندوز ۱۰ از محمد میرقاسمی و دیگری دانلود کرک IDM از مرتضی مصدق، مسلما این دو تا برابر نیستن، پست محمد در قالب یه مجموعست و برای تک تک بخشاش زحمت زیادی کشیده شده ولی پست مرتضی یه پست ساده‌ست و فقط یه فایلی یا کتابیو آپلود کرده واسۀ دانلود، اگه بگیم این دو تا برابرن عادلانه نیست چون که مرتضی ۵ دقیقه هم واسه پستش زحمت نکشیده ولی محمد روزها بلکه هفته ها واسش وقت گذاشته. لطفا این نکات خوب بررسی بشه و روش بحث کارشناسی بشه. بازم ازت ممنونم. زنده باشی. بای.

سلام به جناب مصدق عزیز و گرامی.
به نکته درستی اشاره کردین. دقیقاً به همین خاطر هست که در پایان پستم نوشتم امیدوارم در سال های آتی بتونیم برترین پست های حوزه های مختلف رو انتخاب کنیم.
اگه هر پست با حوزه مرتبط خودش در مسابقه شرکت داده بشه، اونوقت بهتر میشه قضاوت کرد.
اما همونطور که گفتم، قطعاً جشنواره های اینچنینی در بدو اجرا، ضعف ها و نقایص خودشو داره که به مرور زمان و با کسب تجربه راه های بهتر جایگزین خواهند شد.
فعلا برای امسال ما مجبوریم با استاندارد هایی که برای مرحله دوم تعیین کردیم پیش بریم تا ایشالا برای سال های بعد، پست های آموزشی با هم سنجیده بشن، پست های رمان ها با هم و…
ممنون از پیشنهاد خوبتون.

خو من اومدم رأی بدم… برید کنار ملت:
من رأی میدهم… ما رأی میدهیییییییییییم… جوهر و استامپتون کو انگش بزنم؟
۱- مجموعه مقالات همایش اخیر پستهای خیلی خوبی ان که خدا وکیلی برای من یکی که خیییییییلی راهگشا بودن… چون واس پایاننومه ازشون استفاده کردم، و بدرد کسانیکه از این به بعد بخوان مقاله و پایاننامه بنویسن هم خواهد خورد شدید… خو سری اولشا که عمو حسین میزدن و بعدم پری داره ادامه شون میده..
۲- اون پست نامه به رئیس جمهورم خوب بود… چون توش همبستگی بود و این حرفا…
۳- رعد و بیماری ام اس
باس سه تا فقط انتخاب کنم؟
پست های اندرویدی و آموزشهام خیلی خوبن… بدرد من نمیخوره ولی بدرد خوددون که میخوره…
خدافس

سلام آقای سرمدی.
بسیار کار جالب و زیبایی هست, راستش من ۴۰ تا از پستها را دیدم یعنی تا شمارهی ۴۰ را بسیار پستهای خوبی را انتخاب کردید و انتخاب بین این پستها خیلی خیلی سخت هست, خوبیش این هست که ما از مرحلهی بعد باید انتخاب کنیم.
به شما و حسینی جدا خسته نباشید میگم برای زحمتی که تا اینجا کشیدید, و یه خسته نباشید کلی به کادر مدیریتی برای زحمتی که از این به بعد خواهند کشید.
ممنون که زمان گذاشتید. برای دوستان آرزوی موفقیت دارم.

سلام مجدد
با کامنت آقای مصدق موافقم.
پستهای صوتی و آموزشی مثل آموزشهای زبان خود آقای مصدق و دیگر دوستان خیلی بابتش زحمت کشیده شده
البته من می‌دونم همه زمانی که زحمت می‌کشند و پست می‌ذارند به جنبه‌های مسابقه‌اش توجه ندارند و اصلا این جشنواره جبران زحمات آنها نیست
فقط می‌تونه مشوق آنها باشه

یا امامی زمون… هاهاهاهاهاههاها… خو میگم چرا صفوف بهم فشرده ی آحاد ملت نیومدن رأی بدنا… نگو هنوز موعدش نرسیده… هاههاهاهاههاها…
رأی ما رو پس بدین.. رأی ما رو پس بدین…خخخخخخخخخ
خو برای جلوگیری از تقلب در انتخابات و برگزاری هر چه با شکوهتر این حماسه و حُسن جریان انتخابات در سراسر محله از جمله محله های بالایی و شمالی و داهات اطراف، بنده رهگذر به عنوان نگهبان کمال اهتمام را در حفظ امنیت و نظم به عمل خواهم آورد و به اندازه ی لزوم حضورم رو پررنگ خواهم کرد و در حوزه های انتخابیه هی قدم خواهم زد…خخخخخخخخخخخ…

سلام جناب اسدی عزیز.
قطعاً عیدی مجتبی به این لیست اضافه خواهد شد.
البته همونطور که گفتم لینک اول و صدم از نظر ارزش و اعتبار، هیچ فرقی با هم ندارن.
راستی. با توجه به عیدی مجتبی، یکصد پست برتر سال ۹۴ انتخاب شدن.
اما چنانچه باز هم تا فردا شب پست های با کیفیت دیگه ای منتشر بشه که از نظر محتوا بهتر از یکی از یکصد پست این مجموعه باشه، اون پست جایگزین یکی از این یکصد پست خواهد شد.
البته ترجیحا به پست های هم محلی ها دست نمیزنم و در صورت انتشار یک پست بسیار بارز تا فردا شب، اون پست رو جایگزین یکی از پست های خودم خواهم کرد تا در جمع یکصد پست برتر سال ۹۴ محله قرار بگیره.

سلام
منم تشکر میکنم برای این همه زحماتی که میکشید و کشیدید
خب من که همیشه برای پست گذاشتن استرس دارم قطعا سال دیگه هم نمیتونم کاری انجام بدم خیلی شرمنده هستم باور کنید که راست میگم
اما دست شما درد نکنه واقعا عالی از شرکت پکتوس هم تشکر میکنم.

سلام خانم کاظمیان گرامی.
این حرف رو نزنید.
شما یک پست زدین، همون هم رفت در جمع برترین پست های سال.
پس معلومه که شمع نویسندگی خوبی دارین.
سال آینده هم ما رو از نوشته های خودتون محروم نکنید.
عیدتون پیشاپیش مبارک.

درود. چه کار کنیم دیگه ما کاربریم تو مدیر. هر کاری بخوای میکنی اسم تبسم هم میذاری واسه این جشنواره. خَخ.
جدی یه لحظه هنگ کردم گفتم شاید اصلاً مربوط به جایزه و اینجور چیزا نباشه.
پس من همین پست رو به عنوان پست برتر انتخاب میکنم و دلیلم هم واسه انتخاب این پست اسمی هست که واسه این جشنواره گذاشتی و طرح خلاقانه ای که داشتی.
خوشم اومد حال کردم.
امیدوارم همیشه با عشق زندگی کنی پسر ایول داری.

با درود به همه دوستانی که در مجموعه گوشکن زحمت می کشن جا داره که واقعا به همه اون ها یه خسته نباشید جانانه بگم درست هست که من با بعضی از دوستان اختلاف سلیقه هایی دارم ولی چون هدف همه ما یکی هست به خاطر هدف مشترک مون با هم متحد هستیم می خوام دلم را هم خونه تکونی کنم اگر کسی از بنده ناراحت هست همین جا ازش می خوام من را ببخشه گوشکن نقش بزرگی در زندگی همه ما داشته و داره فکر نکنید دارم الکی این حرف ها را می زنم وقتی من به عنوان نمونه آموزش های محمد میرقاسمی را در اختیار بچه های روستایی و عشایری قرار میدم شما می تونید به عمق سپاس من پی ببرید در آخر آرزو می کنم این شهروز و مجتبی هم در سال جدید مزدوج بشن تا قدر آسایش را بدونن تا مجتبی وقت نکنه مود های از سر کیف توی اسکایپش بگذاره

سلام جناب آرتیمان.
من که شخصاً از دست کسی ناراحت نیستم و اصولا آدمی نیستم از کسی کینه به دلم بگیرم.
ممنون از شما، ازتون میخوام در سال آینده ما رو بیشتر از نوشته های خودتون بهره مند کنید.
یکی از نوشته هاتون در امسال جزء برترین های سال ۹۴ رفته و این نشون از توانایی شما در زمینه نوشتن پست های مختلف هستش.
به خصوص تجربه هاتون در زمینه زندگی نابینایی و مهارت هایی که دارین.

درود! من اعتراض دارم… به صبر بیشتر نیاز دارم… من اعتراض دارم… به شادی بیشتر نیاز دارم… من اعتراض دارم… به اردوی بیشتر نیاز دارم… ما اعتراض داریم… به اردو نیاز داریم… من اعتراض دارم… به سکوت نیاز دارم…!

سلام
خیلی سخت بود از بین صدتا بیستتاشو انتخاب کنم و بفرستم.
امیر تکلیف پستهایی که امروز اومده چی میشه؟
میگم اگه دوستان دیگه هم مایل باشن این پستهای آخر رو تو رأیگیری پستهای ۹۵ بگنجونید و به این صدتا پست دست نزنید ولی اگه قراره پستی برداشته بشه مجموعۀ صحیح نویسی رو بردار چون اون پستها چیزی نبود به جز وظیفه و واقعا در کنار آموزشهایی که دوستان میذارن این پستها هیچی نبودن.
انتخاب کردن از بین تقریبا ۲۰۰۰ تا پست واقعا کار سختیه ولی اگه قراره سالهای بعد هم اجرا بشه از ما هم یه مشورتی بگیرید تا انتخابها رسمیتر و بهتر بشن چون چندتا تصمیم قطعا بهتر از یه دونه یا دوتا تصمیم خواهد بود.
راستی نظر آقای مصدق رو هم میلایکم.
باز از این کار بزرگ تشکر میکنم.
شاد و موفق باشی.

سلام پریسیما.
خب پست مجتبی که جزء صدمین پست قرار گرفت.
اما بازم اگه امروز شنبه ۲۹ اسفند پست قابل توجه دیگه ای منتشر بشه، اونو جایگزین یکی از پست های خودم خواهم کرد.
برای سال های بعد هم قصد داریم کارگروهی رو تعیین کنیم که برای قضاوت و داوری پست های برتر، چه در مرحله اول و چه مرحله دوم، خودش ذینفع نباشه.
اونوقته که از یک شیوه استاندارد بهره بردیم.
ممنون از لطفت.

دیدگاهتان را بنویسید